سلام بچه ها اینم از پارت 2 صبر کن اول بکوپ تو اون❤
ادامه داستان از زبان مرینت:که یهو وسط راه خوردم زمین و بعد لوکا دست من رو گرفت و کمکم کرد من سرخ شده بودم لوکا:سلام مرینت👋ببینم چیزیت که نشده😢مرینت:نه ممنون😊مرینت:لوکا من رو به خونه مون رسوند و من ازش تشکر کردم به مامانم گفتم:مامان من باید یه چیزی رو بهت بگم من از لوکا و آدرین خوشم میاد اما نمیدونم بین یکی کدوم رو انتخاب کنم😓
سابین(مادر مرینت):دخترم بهترین راه اینکه ببینی بیشتر اوقات پیش کدوم لکنت میگیری؟مرینت:خب معلومه آدرین🙂سابین:پس تو آدرین رو بیشتر دوست داری😊مرینت:وای ممنون مامان ولی وقتی جلوی آدرین لکنت میگیرم چطوری بهش بگم(سابین^مرینت*)^:خب...که یهو وای نه..
یه نفر شرور شد رفتم پیش تیکی و تبدیل شدم به لیدی باگ و رفتم تا با شرور بجنگم اسم شرور عشق باز کن بود اسمش واقعا عجیب غریب بود😐که یهو...اون به من شلیک کرد و صدای من شبیه کت نوار شده بود گفتم چی یعنی من آدرین آگرست رو دوست ندارم از زبان آدرین:
تو مدرسه مثل همیشه رو نیمکت نشسته بودم که یه شرور به اسم عشق باز کن به من شلیک کرد و صدای من شبیه مرینت شده واقعا چرا مگه من لیدی باگ رو دوست ندارم😐
از زبان ارباب شرارت(حاکماث):بدو عشق باز کن مثل اینکه کفشدوزک ما از گربه سیاه خوشش میادزود باش معجزگر اش رو بگیر👿عشق باز کن:بله ارباب شرارت.آدرین:پلگ تبدیل گربه ای🐾
از زبان لیدی:من نمیتونم پیش کت نوار حرف بزنم چون اون فکر میکنه که من دوستش دارم(تو دلش)از زبان کت:نباید پیش مرینت حرف بزنم مگرنه اون فکر میکنه من دوستش دارم🤫(تو دلش)
لیدی باگ:خلاصه کت نوار اومد پیش من.کت نوار:سلام لیدی.من تو دلم گفتم چرا صدای کت اینطوری شده نکنه عشق باز کن بهش شلیک کرده صبر کن ببینم اون صداش شبیه من شده یعنی مرینت😲کت نوار:به چی فکر میکنی بانوی من؟
میخواستم بهش بگم که یهو
خب بچه ها من خیلی داستان نوشتم و خسته شدم😅
لایک و کامنت یادت نره🤍❤
پارتت عالی بیزحمت پارت ۳ رو بنویس خیلی خوبه
عالیه
پارتینو بعدینو
کفشدوزک ام باهام دوست میشی😊
قبلش یک سوال دختری یا پسر
ببخشید دوستم اومده بود خونمون میخواست باهات دوست بشه از طرف من گفتم
سلام کفشدوزک داستانت عالی بود من که عاشقش شدم مرسی که برای این پارت کلی زحمت کشیدی تا شادمون کنی❤🖤
داستانت خیلی خیلی قشنگ بود.مشتاقانه منتظر بقیشم😍😍
لایک کردم=لایک