5 سال پیش 9 اسلاید 406 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (51)
  • ج چ:مثل تو تیلور و بیلی
    ولی بیشتر بیلی میدوستم

  • فقط تیلوررررررررررر😑😑😑😌😌😌

  • بیلی کیتی ریحانا ادل

  • لیدی گاگا و بیلی عشقه
    می‌خوام یه چیزی به هیترای لیدی گاگا بگم چرا آدم نمیشیددددددد لیدی بهترینه
    ببخشید تستت عالی بود💜
    این روزا توی تستچی به لیدی گاگا زیادی گیر میدن💔

    • آره گلم منم دیدم متاسفانه خیلی بهش گیر میدن با اینکه جزو بهترین خواننده ها شده💕💜
      پیام قبلیم رو فرستادم واست اما تستچی رد کرد

  • از ادل و بیلی خوشم میاد ولی فنشون نیستم

  • بعدشم ببخشید دیگه بلک پینک کره ای هستند و اینا امریکایی معلومه که خیلی باهم فرق میکنم چرا. میگید بلک پینک باید جزو ۴ نفر اول باشن معلومه اینطوری نیست اینا صد برابر بهتر از بلک پینک هستند البته خودم بلک پینکی هستم ولی اصلا دوست ندارم به بقیه خواننده های مورد عالاقه ام توهین بشه

    • ✌💕

    • و بلینک ها هم دوست ندارن به گروه مورد علاقشون توهین بشه آقا/خانم محترم
      لطفا توهین نکنید، بلک پینک جزو بهترین گروه هاست،توهین کنید توهین میشه بهتون،ما به خواننده های مورد علاقه شما توهین نکردیم آقا/خانم محترم
      من خودم فنه بیلی آیلیش هستم و فقط یه هفته است که فنشم و لی دوساله فنه بلک پینکم،پس توهین نکن

  • عالی بود ج چ من لیدی بیلی تیلور شکیرا بای

  • چطور جرات کردی سلنا رو نذاری ؟

    • وایی سلنا و آریانا رو یادم رفت😢💔

  • همشون خوب بودنا ولی بیلی و تیلور و یکمم کیتی پری :) هالزی توشون نبود ولی اونم میدوستم :)

  • چون اونا کشف نکرده بودم اون بوده😂

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.