سلام دوستان کمیک های خفنی رو اینجا میگم که تو سایت کامیکان هم هست که ما دیسی است
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام دوستان کمیک های خفنی رو اینجا میگم که تو سایت کامیکان هم هست که ما دیسی است
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
انتظار داری چی بگم😐😂
نه ولی دوست دارم بخونم
دومی و ششمی رو خوندم
محشرن نه؟......راستش صادقانه بگم=اولی زیاد جالب نبود چون زیادی گیج کننده تشریف فرما بودن به خاطر همین انداختمش دور....واره کمیک خوندم
وتستت= تقریبا بدک نبود
همه عالی هستن ولی من دیگه کمیک نمیخونم چون یک رمز سری دارم
همه رو خوندم عااااالی بودن
ولی من کمیکای DC رو بیشتر دوست دارم
مهدی امپایر رو تموم کردی نامرد من هنوز تو فاز سوم هستم
من اینم دیگه 😈😈😈
ولی من لیگ بی عدالتی 2 رو تا جایی که منتشر شده خوندم 😈😈از امپایر هم 3 جلد مونده ولی لیگ بی عدالتی 9 جلده 😈😈
اره خوندم
خیلی ممنون از حمایت شما
حاج کامنت بدید دیگه باو