5 سال پیش 7 اسلاید 19,800 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (62)
  • نامجون و ایو و شوگا چرا...؟
    عقل تو کلشون نیست؟😐
    کورن؟!😐

  • نه بی تی اس نه بلک پینک نه ایو هیچکدوم از گروه های کیپاپ زشت نیستن هیتران که چشم دیدن موفقیت هاشون رو ندازن و الکی هیت میدن

  • همه رو درک میکنم ولی انصافی چرا درباره‌ی شوگا و آیو زر میزنن این دوتا به این خوشگلی/:

  • عوا..شوگا بچم به این خوشگلی
    استغفرالله نمیتونم فحشم بدما 🤡
    یونگی چشههه؟؟؟
    کورید زیباییشو ببینید..؟

  • کسایی میگن چرا هیت میدید باید به تاریخچه خودشون نگا کنن تا بفهمن به چند نفر هیت دادن از جمله ارمی ها بعد تا یکی میاد طلافی کنه میگید چرا هیت میدید

  • بک میدم

  • عه شوگا که خیلی خوشتیپه

  • ایدل نه ایدول
    بعد ایدل ها اینه نیستن!

  • هیترن دیگه
    من بلینکم.شاید اونا رو به زشتی متهم نکردن ولی بهم خیلی بر خورد🙁😭

  • اولا شوگا هیت های زشت بود کمی میگیره چون واقعا معلومه ک خوشگله.و اونایی ک میگن نامجون زشته کلا در اشتباهن چون اون خیلی زیباس و هرکسی زیباییشو نمیبینه.البته ک همه ی آیدول ها خوشگلن.نه تنها آیدل ها بلکه همه ی مردم.هیچکس زست نیست کاش مردم متوجه این مشدن

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.