های گایز👋👋💚 من دوباره اومدم☺ دلیل اینکه ما اووکادویی شدیم اینکه💚💚
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
های گایز👋👋💚 من دوباره اومدم☺ دلیل اینکه ما اووکادویی شدیم اینکه💚💚
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
شما چرا عاشق بیلی هستید بیلی حتی فن هاش اسم نداره خود بیلی توی لایو آخرش گفت که فن هاش اسم نداره تازه صدای بیلی با دستگاه تنظیم میشه قیافه ام نداره بعدشم یه آمریکایی حتما نژاد پرست
زیبایی ماوراییش رو نگفتی😍😍😍
دوستم منو اووکادو کرد🙃
عالی بود ❤
خوشحالم که دوس داشتی😘💚 چه خوووف ، پس الان اووکادویی هصتی😂😘
اره اوو کادو هستم و عاشق بیلی😂❤
من چند وقت بود تو اینسا میدیدم هی میگه بیلی بیلی بیلی منم رفتم در باره اش تحقیق کردم و الان فنشم اما..؟......
الان هم فن بیلی ام هم آرمی
چه خوف😜💚
عالی بود
یه چیز بگم بیلی گفته فن هاش اسم ندارن ♥️
عکس پروفایل تست رو از کجا پیدا کردی
میتونم بذارم پروفایلم؟؟
اره دیده بودم گف ،ولی چرا؟؟؟
خب راستش اول روی کلاه طرح بی تی اس بود بعد خودم تقییرش دادم ، ارع میتونی مشکلی نیس😘
😢😍👏👏
💚💚💚😘