5 سال پیش 6 اسلاید 143 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (10)
  • خوب بود
    ولی بهت بر نخوره ولی من از بیلی خوشم نمیاد
    از دیدو خوشم میاد
    ولی هیچکی اینطرفا عاشق دیدو نیست و نمیشناسدش
    لطفا لطفا به تست های دیدو ی من سر بزن و نظر بده
    حمایت ندارن
    دارم از دیدو زده میشم(نخیرم هیچوقت دیدو الگومه)

    • اره خب هرکی نظر خودشو داره😊 من نمیشناسم ولی باشه به تستات سر میزنم😘

  • عالیییییییی بودذ🍭🌸

  • من عاشق بیلیم

  • بیلی یکی از الگوهای منه 👊🙌
    اون تسلیم نشد من عاشق بیلی ام🥺🥑

  • واییییی عالی بود
    ولی من اولین اهنگم رو تو ۱۰ سالگی نوشتم😐😑پس این یعنی من از بیلی بهترم
    من یه مدتی که طرفدار بیلی بودم دیوانگی گرفته به مامانم میگفتم من بچه شما نیستم من خواهر بیلی ام ولی خدا رو شکر الان این حس کمتر شده و من الان جزوی از دریای ارمی های بنفشم
    عاجی میشی

    • وااایییی چه خوب😍😍❤ اره پارمیس هستم ۱۲ سالمه و شما؟؟😊

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.