صلام😙💚 خوش اومدی کیوتم😃 بیلی ایلیش دختری که ...💚♥
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
صلام😙💚 خوش اومدی کیوتم😃 بیلی ایلیش دختری که ...💚♥
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
خوب بود
ولی بهت بر نخوره ولی من از بیلی خوشم نمیاد
از دیدو خوشم میاد
ولی هیچکی اینطرفا عاشق دیدو نیست و نمیشناسدش
لطفا لطفا به تست های دیدو ی من سر بزن و نظر بده
حمایت ندارن
دارم از دیدو زده میشم(نخیرم هیچوقت دیدو الگومه)
اره خب هرکی نظر خودشو داره😊 من نمیشناسم ولی باشه به تستات سر میزنم😘
عالیییییییی بودذ🍭🌸
مرسیییی😘😘😘
من عاشق بیلیم
منمممم😍
بیلی یکی از الگوهای منه 👊🙌
اون تسلیم نشد من عاشق بیلی ام🥺🥑
منم بیلی خیلی با استعداده😃❤❤
واییییی عالی بود
ولی من اولین اهنگم رو تو ۱۰ سالگی نوشتم😐😑پس این یعنی من از بیلی بهترم
من یه مدتی که طرفدار بیلی بودم دیوانگی گرفته به مامانم میگفتم من بچه شما نیستم من خواهر بیلی ام ولی خدا رو شکر الان این حس کمتر شده و من الان جزوی از دریای ارمی های بنفشم
عاجی میشی
وااایییی چه خوب😍😍❤ اره پارمیس هستم ۱۲ سالمه و شما؟؟😊