5 سال پیش 6 اسلاید 922 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (6)
  • آخه تا کی باید لبخند فیک بزنم و الکی نشون بدم خوبم ، ولی وقتی میدم تو اتاقم بغضم میگیره و به قدری گریه میکنم که نگو و نپرس !😪😭

    من میترسم اگر اینطوری پیش بره یه آدم دیگه از خودم بسازم و یه آدمی درونم پدیدار بشه که بزنه تمام آدمهایی که باعث گریم شدن یا من و اذیت کردن و.... بزنه با خاک یکسان کنه یا بکشه یا ......😭

  • درسته روز های بد یه روز های خوبی هم دارن ، ولی اون روز های خوب ، کی میان ؟ وقتی که کلا ناامید شدی؟ ، وقتی که مردی ؟ وقتی که زندم با مرده ام فرق نمیکنه ؟ وقتی که دور ازجون خانواده یا کسایی که دوستشون دارم و از دست دادم ؟

    من خدایی عشقم و دوست دارم ولی ای کاش این لااقل درس زندگی نبود
    ما چرا این همه داریم کارما پس میدیم ولی روزای خوبمون نمیرسن ؟
    آنقدر خسته ام از زندگی که به خدا میگم خدای من زندگی من و بگیر بده به مادر و پدرم حداقل آخرای عمرشون بدون من خوش باشن و انقدر برا من گریه نکنن😪

  • عالی بود

  • خیلی حس خوبی بهم داد:)💓💓💓💓💓💓💓
    ولی خب هیچ آدمی تو دنیا بخاطر من زنده نیست
    و هیچکس دوسم نداره که بخواد بهم بگه

    • خب چه نیازی به دوست داشت ادما داری همین که خودتو دوست داشته باشی کافیه؛)

  • عالی بود

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.