سلام براتون ارزو میکنم همیشه عالی عالی باشید و به ارزو های قشنگتون برسین اول اینکه همونقدر روز مهمه شبم مهمه 👍
🌙 ۸. شبهات رو هم ملکه کن همونقدر که صبح مهمه، شب قبلش هم تعیینکنندهست. 📝 ۳ تا برد امروز رو بنویس (هرچیزی که خوب پیش رفت) 📱 گوشی رو ۱ ساعت قبل خواب بذار کنار 🕯️ یه روتین آرومبخش داشته باش (کرم زدن، چای بابونه، کتاب سبک) 🛌 ساعت خواب ثابت = انرژی ثابت یه دختر با انرژی مثبت، شبش رو قشنگ تموم میکنه تا صبحش رو قشنگ شروع کنه ✨
🎯 ۹. نه گفتن رو یاد بگیر قشنگترین مرزها رو خودت میذاری. ❌ نه به کاری که حوصلهاش رو نداری (مهمونی، کمک اضافی، برنامه بیفایده) ❌ نه به آدمی که بهت احترام نمیذاره ❌ نه حتی به خودت وقتی میخوای یه کاری رو ول کنی نه گفتن یعنی میدونی وقتت چقدر ارزش داره 🤍
💭 ۱۱. جعبهی ذهنت رو تمیز کن یه روزی نیست که اتاقت رو مرتب نکنی. ذهنت هم همین و می خواد 📓 هر چی ذهنته رو پیاده کن رو کاغذ (نگرانی، ایده، لیست کارها) 🚫 فکر تکراری منفی رو قطع کن با یه کار فیزیکی (بلند شو، آب بخور، نفس عمیق) 🗑️ باورهای قدیمی که به دردت نمیخوره رو دور بریز ذهن مرتب = آرامش واقعی 🧘🏻♀️
اگه میخوای توی ۶ ماه زندگیت قشنگ عوض بشه 💗 ۱. یه مهارت نرم و باحال یاد بگیر نه لزوماً پولساز سنگین. مثلاً: ادیت ویدیو با گوشی، نوشتن داستان کوتاه، طراحی استیکر، یا حتی آرایشگری حرفهای. پول بعداً خودش میاد. ۲. هدفهای ریز و شیرین بذار نه "میخوام بهترین شوم". مثلاً: این ماه ۳ تا کتاب تمیز تمیز بخونم، یا نمره ریاضیم رو برسونم به ۱۷.
۳. هر روز ۱۵ دقیقه حرکت کن نه باشگاه رفتن سخت. مثلاً رقصیدن با آهنگ مورد علاقه، یوگای نرم، یا پیادهروی با یه دوست صمیمی و خوردن بستنی. ۴. روزی ۲۰ دقیقه چیزی که دوست داری بخون نه کتابهای سنگین. رمان نوجوان، کتابهای انگیزشی ساده، حتی مجله و پستهای خوب اینستاگرامی. فقط بخون. ۵. آدمهای زهرآلود رو بیخیال شو ولی با آرامش. اونایی که غیبتت رو میکنن، انرژیات رو میگیرن، یا همیشه شاکین. بذار برن. ۶. اتاقت رو دوستداشتنی کن با یه چراغ ریسمانی، یه عطر نرم، یا چیدن کتابها. محیط قشنگ یعنی روحیه قشنگ. ۷. با یه دختر هدفمند و مهربان رفیق شو فقط اونایی که بهت انگیزه میدن برای درس خوندن، ورزش کردن، یا خلاق بودن. شما بشی مثل اونایی که باهاشون میچرخی.
متاسفانه گوشی بخشی از زندگیمون شده
اره ولی اگه ازش استفاده درست کنی ۵۰ درصد ضرر و ۵۰ درصد سود میشه
منی که شبا تا اخر گوشی دستمه قبلشم گریه میکنم🤓
درود، دوست بشیم؟ 😭
عالی بود
ولی من هنوزم نمیتونم به خودم "نه" بگم
یهو میبینی عه ول کردم دارم تو گوشی میچرخم🙁
منم بعضی موقع اینشکلیم همین الان کتاب جلومه
خیلی بده واقعا😂
اره بده