2 هفته پیش 7 اسلاید 680 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (39)
  • عشقم عالی بوددددددد
    منم میخونم پرامپت هایی که دارم رو پست کنم؟
    حتما مینویسم ازت ایده گرفتم

  • ای وااایی خیلی خوبههه

  • پستت بشدت کاربردی بود
    و یه چیز دیگه کاربرRiRi سازنده ی این پست زحمت کشیده
    حالا شما ساختی و حمایت نشده که به ایشون مربوط نیس

    • اگه میخواهی به هر نحو ثابت کنی که اون زحمت نکشیده حرفی نیست اما وقتی اون از روی شما کپی نکرده پس باهاش چیکار داری

  • پارت بعدی دونفره هم بیار

  • ععععاااااالللللییی 🛐✨

  • حداقل میتونستی یه زحمتی بکشی نمونه عکس درست کنی
    کپی کاملا مستقیم از گوگل کار درستی نیست دخترگل

    • بعضی آدما وقتی چیزی رو دوست ندارن، رد میشن و میرن.
      بعضیای دیگه اما انقدر از دیده شدنش ناراحت میشن که نمی‌تونن ساکت بمونن.
      حسادت دقیقا از همون جایی شروع میشه که موفقیت دیگران بیشتر از پیشرفت خود آدم به چشمش میاد.
      پس به قول خودت به این توجه کن دختر گل☝🏻

    • متن انگیزشی برای من نیار خانومی، من حسادت نکردم فقط خواستم درباره ی اینکه به بعضی پست ها چقدر کم لطفی میشه نظر بدم
      و مخاطب اصلیم هم شما نبودی و لازم نیست جبهه بگیری.
      اون متن روهم خودت بخون شاید به دردت بخوره

    • باشه، اگه هدفت فقط بیان نظرت بوده که نظرت رو گفتی و منم شنیدم. فقط وقتی دوتا پیام پشت سر هم برای انتقاد از یه پست گذاشته میشه، طبیعیه که آدم فکر کنه موضوع بیشتر از یه نظر ساده بوده.
      نگران نباش، جبهه‌ای در کار نیست. فقط به نظرم برای کسی که مخاطبش من نبودم، با اینکه ادعا نکردم مال خودمن وقت قابل توجهی صرف این پست شده
      درضمن خوشحالم که انقدر روی عدالت بین پست‌ها حساسی👍🏻

    • خب پست تو رد شده چرا میپری به ایشون

    • بله روی عدالت پست ها حساسم و امیدوارم بقیه هم مثل من باشن.

    • پس خوشحالم که دغدغه عدالت داری. فقط امیدوارم این دغدغه بیشتر صرف حمایت از محتوای خوب بشه تا پیدا کردن ایراد برای محتوایی که دوستش نداری.
      مرسی واقعا👏🏻

  • یه پست با همین عنوان ساختم و پرامبت هاش روهم خودم به هزار زحمت ساختم و حالا یکی مستقیم از گوگل برداشته متن دراورده انقدر ازش حمایت شده
    نمیدونم چی بگم واقعا

    • آره، پرامپتاش از یه سایت دیگه بوده، ولی من صرفا خواستم با بقیه به اشتراک بذارمش. قرار هم نبوده ادعا کنم مال خودمه.

    • میتونستی یه اسمی از سایت ببری و نبردی، هرجور خودت راحتی من نمیتونم بهت بگم پرامبت بساز بیار پستش کن.
      موفق باشی

    • نظرت رو گفتی و منم شنیدم. فقط این حجم از حساسیت برای یه پست ساده برام جالب بود.
      تو هم موفق باشی.

  • میشه با ذکر اسمت یه ورژن دیگه ازش بسازم؟

  • عالییییی بود🛐🛐
    پارت دووووووو

  • یه سوال
    چجوری پرامپت میسازی؟

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.