سلااااااممم مرسی که پست منو انتخاب کردیننن فقط از الان بابت کیفیت دوتا از تصاویر عذر میخوام باگ خورده بودن دوتا دانلود نمیشد🙏🏻 ووووو بریم ادامههههه
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
دینامیت بی تی اس هم خیلی قشنگه😉
خیلی قشنگ بود
من خودم wrong رو خیلی دوست دارم کلا آهنگای کریس عالین😛
عالیییییی 🎀 ولی آخخخ یه پلی لیست دارک که آهنگای بلک پینک هم توش باشه نیاز دارم عشقول
عالییییی
ولی Love story🛐🛐🛐
Drip بیبی مانسترم خیلی قشنگه❤
ولی اون آهنگ بلک پینک🛐
بیلی چی
عالی بودد🌀
درخواستی که زیاده🤓
بگو عزیزم مینویسم همشون رو🤓
دیتو نیوجینز
لیموناد اسپا
رد لایت اسکیز
دای دای شکیرا
دتس نو نو ایتزی
آی ام آیو
دیرتی ورک اسپا
سوپرنوا لاو آیو
وایلد فلاور بیلی
چشششممم همه رو میزارمممم🛐
لاولی بیلی
رینگو ایتزی
کلا آهنگای د ویکند🛐
دو ایت اسکیز
چوم و دریپ بیبی مان
جامپ بلک پینک
بنگ بنگ آیو
سوپر شای و هایب بوی نیوجینز
بلک سوان بنگتن
آهنگای تی اکس تی همشون خدان کدومو انتخاب کنم؟
آهنگ ورک و سایرن ایتیز
لفت اند رایت سونتین🛐
آهنگ بلک پینک🛐🛐🛐🛐
چشم میزارم براتون🛐