خب امروز قراره تایپ MBTI استری کیدز رو باهم بفهمیم
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
خب امروز قراره تایپ MBTI استری کیدز رو باهم بفهمیم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ولی سونگمین برونگرا نیس هااااااااااااا...
خسته نباشی عالی بود
اگر اشتباه نکنم هم اسم😝💓
دلیل نود و نه درصد استی ها👍🏼
😂
^______________________________^
شاید بهتر باشه یه کمی به پست های بقیه هم نگا بندازی چون قبلا یکی درست کرده بود این رو
ولی در کل مرسی وقت گذاشتیییی😇💝
خسته نباشی سازنده بفرما شوکولات بمیل🍬
+دوستان یکم آرومتر راهنمایی کنید شاید بنده خدا تازه وارده، فکر نکنه دشمنی چیزی داریم😂💁🏼♀
+من esfp امممممم سر یک j با فلیکس اختلاف دارممممممم💁🏼♀
۱ ماه هم تازه وارد حساب میشه؟
حساب نمیشه؟ شاید بنده خدا زیاد تو وب نبوده
خاله جون امروز اعصاب نداریا
شاید!به اینجاش فکر نکرده بودم😁
اوخودااااا خاله هیون مهربون💘
ببین نمیخوام بهت هیت بدم پست خوبی ساخته بودی و مخصوصا عکس های قشنگی داشت ولی میدونی این جور تست ها و پست ها دیگه حمایت نمیشن و بازدید و لایک نمیخورن بهتره یکم بیشتر با محتوای ای که بیشتر حمایت میشن آشنا بشی تا هم بازدید هات و هم لایک هات بالا بره 🌵🌊 نمیخواستم هیت بدم فقط خواستم کمکت کنم 🎀❄
ام عزیزم
پستت بی محتوا بود، بهتره سعی کنی بیشتر با پستای جدید آشنا بشی قربونتبشم🤏🏻💞
به نظرم این پستا دیگه بی محتوا شدن و خیلی اهمیت ندارن میتونی با فکر کردن به موضوع های مختلف و جدید ایده های بهتری برای پستات پیدا کنی
اما همچنان خسته نباشی💘💘
نه بابا نمیدونستم!
اینو که تمام استی ها میدونن
خیلی عکساش خوب بوددددددد😭😭😭✨✨✨✨✨✨✨