1 هفته پیش 12 اسلاید 302 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

🔗 سازنده پیشنهاد می‌کند:

میان حقیقت و تئوری؛ سفری یه اعماق بونگو

سگ های ولگرد بونگو انیمه ای هست که آساگیری با مهارت خاصی اون رو ساخته و تبدیلش ک...

مشاهده

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی انیمه

نظرات بازدیدکنندگان (32)
  • کافکا رسما داره به ویلن اصلی تبدیل میشه با این بلا هایی که قراره سرمون بیاره...
    عالیی بودد🌷

  • همشون یه مشت تئوری چرت و پرت هستن، ذهن طرفدار ها اسیدیه، همش چیزای سم بارون میگن
    بهترین منبع خود نویسنده است، فقط، خودش می دونه چی درسته و نیست
    طرفدار ها اینا رو برای جلب توجه نوشتن، ذهنتو اسیدی کنن

    • منم هم اول و هم در انتها این نکته رو یادآوری کردم که تئوری ها رد یا تایید نمیشن.

  • حالا منم میخوام تئوری خودساخته همین الانمو بگ-
    به نظرم ناتسومه کلید داستان بود عملا و خیلی از نقاط بانگو رو هم به هم وصل میکرد. انگار چیزایی رو میدونست از اینده و میخواست محافظت کنه از چیزایی. به نظرم نقطه کتابم باید توسط ناتسومه به بقیه وصل شه حالا دیگه نمیدونم...

    • تقریبا میشه گفت یه قسمت فندوم سر این جنگ دارن... تو پارت بعد بیشتر بهت میگم ولی ناتسومه هم جزو کاراکتر های پر رمز و راز و غیر عادیه.

  • گرچه احتمالا پیایانو با نوه هامون باید ببینی-

  • ولی ما که میدونیم تهش قراره کافکا جون همه اینا رو نقض کنه و سر هممونو مون.فجر کنه🤡🤡

  • عالییی

  • وایی نتیجهه😂
    عالی بودددد پارت بعد پارت بعد پارت بعد ✊

    • انشالله بعد از آزمون ورودی و تمام شدن مدرسه چشم🙏🏻

    • منتظرم و امیدوارم ازمونتو موفق بشی هر وقت پارت جدید امد منو خبر کن 🙂☺💖💖

  • احساس میکنم یه نفر باید پست میم از این پست بسازه
    ما که درگیر اینیم اتسوشی رفت یه جای دیگه تو زمان و این برادر داره با تئوری هاش باعث ایست قلبیمون میشه 🤡🤡🤡عالی بود

  • وای عکس نتیجه..

  • درمورد تئوری اخر،ناتسومه نمیتونه پدر اتسوشی باشه چون تو انیمه هم هممون دیدیم که صلحب یتیم خونه پدر اتسوشی بوده

    • باباش بوده ولی شکنجه اش هم میکردهههه...وای مگه میشه...کدوم ادم عاقلی با بچه اش همچین میکنه..

    • مگه پدرخوندش نبو-؟

    • باباش بود؟ مگه رئیس پرورشگاه پدر خونده آتسوشی نبود؟

    • پدر خوندش بود-؟

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.