سلااام به لحن میا بخونین جیگولیای شارلوت🩰🎀 خیلیی وقت بود براتون پست نزاشته بودم اما الان گذاشتم هوراا وقتتونو نمیگیرم اما اگ شمام مث من گاهی به اینه نگاه میکنین و میبینین زیاد پوستتون اوکی نی این پست بدرد شوما میخورهه لتس گو
اول از همه جدیدنا دیگه زیبایی تو عمل و ارایش های سنگین برعکس قدیما نیس الان زیبایی بیشتر نچرال بودن و ارایش های کم به حساب میاد پس اولین کاری که باید بکنین برای زیبایی اینه که بیشتر روتین پوستی انجام بدین و زمانی که میرین بیرون میکاپتون در حد کانسیلر کم برای پایین چشمتون و ضد افتاب و لیپ بالم یا لیپ گلاس باشه اما همینم پوست قشنگتونو خراب میکنه پس سعی کنین کم ارایش کنین✨🎀🌷
دومین کار اینه که اگه میخواین خوشگل باشین و میکاپ کنین از لوازم ارایشی های گیاهی استفاده کنین بعد خب الان به من میگین باباا پستت راجب زیباییه چرا راجب میکاپ میگی میدونم میگین🤡😂 اما خب قشنگم تو پوستتو با زدن کردم خراب و زشت میکنی چون این وسایل منافذ پوستت رو میبنده و باز کلییی پوستت جوش میزنه اما تو اسلاید بعدی بهت میگم چیکار کنی خوشگل باشی و بهت یه روتین پوستی خوبم میدم
ببین زیبایی با به خودتون رسیدن و انجام دادن روتین پوستیتون در سر وقت میتونه خیلی کمک کنه مثلا هرچیزی رو نخورین دست زیاد به پوستتون نزنین و اگه ضد افتاب میزنین بعدش بشورین پوستتونو چون ضد افتاب یه لایه چربی رو پوستتون اضافه میکنه
و حالا برای زیبایی و نچرال بودن بهتره که روتین پوستی خوبی داشته باشیم 🌷 روتین پوستی خوب متشکل از ماسک و یخ تراپی و سرم و تونر و اینجور چیزا هس و جدیدنا گواشا هم مد شده که میزنن به ناحیه گونه تا یه کانتور طبیعی داشته باشین اما خب روتین پوستی هر کس متفاوته چرا چون پوستا متفاوته اگه شما جوش میزنین باید از ماسک های طبیعی استفاده کنین مثلا خودم عسل و موزو روغن نارگیل رو میزنم و ارد برنج و شیر و عسل معجزه میکنهه
بعد داشتم میگفتم اسکراب یادتون نره اسکراب سابیدن صورته با چیزای طبیعی اما واقعا حواستون باشه خشن پوستتون لایه برداری نشه که باز تو دردسر میوفتینن😭🎀 من خودم از اسکراب ماست و ارد برنج و نشاسته و چای سیاه استفاده میکنم خیلی سافت و نرمه
و خب میرسیم سراغ ابرسانی روزی باید بیشتر از ۱ لیتر اب بخوریننن نوشیدنی های گرم زیاد نخورینن گرمیجیات نخورین باعث جوش زدن میشه
و خب رسیدیم به بخش خوب و نهایی پست اینم از روتین پوستی خدمت شوما🎉 اول که صبح پامیشین صورتتونو نه با اب سرد و نه با اب گرم بشورین ولرم باشه با فوم و فیس واش بشورین بعدش ضد افتاب ماسک یخ تراپی سرم البته این باید قبل ماسک باشه تا منافذ پوست رو باز کنه ماسک طبیعی هم میتونین بجای ماسک های بسته بندی شده بزنین ادامس بجویین چون اینجوری زاویه فکتون دیده میشهه ورزش بکنین فست فود زیاد نخورین میکاپای سنگین نکنین اسکراب کنین
و خب همتون زیبایین عزیزای دل🎀😭🩰✨
و اها بزارین قبل از تمم شدن پست یه روتین مو هم بهتون بدم تو حموم چیکار کنین اگه موهاتون کثیف میشه زود باید در هفته چند بار حموم برین حالا تو حموم اول از همه با اب ولرم بشورین خودتونو میدونم اب گرم مث جکوزیه و خیلیی خوبه اما بدنتونو لک میکنه ! با اب ولرم موهاتونو اب بکشینو بعدش ماسک مو رو به پایین مو بزنین و بعد ۱۰ دقیقه بشورین البته تایمش ربط به ارم ماسک موتون داره بعدش با شامپو موهاتون قشنگ بشورین و چنگ بزنین تا شامپو مخلوط و شسته شه اگه خیلی نشورین شامپو رو سرتون میمونه و سرتون کثیف میشهه هاا
نظرات بازدیدکنندگان (0)