سلام خوش اومدین به یه پست دیگه 🍫 امیدوارم خوشتون بیاد🤎 راستی یادتون باشه اینا رو هیچوقت به یک آرو نگی!🤫{ منم آرو هستم}
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
عالی بود🎀
مرسی🍓
چرا باید یه نفر بگه چرا ایون وو ؟ 😀💔
نمونه هایی داشتیم! واقعا نمیفهمم چرا میگن ایون وو 💔
وای 😀💔🙌🏻
Lisa سازنده
آنلاین
| 6 ساعت پیش
راستی با اکانت دومم دنبالت کردم💖
______
قربونتت✨🧝♀
آسترو خیلی هم عالیهههههههههههه (فنشون نیستم اما عاشقشونمممممممتعفنهغسنهغسنعغسوعغسنهغسنهغینابستسنهغسهغاتنعغسمهغسحهغسنهغطنالطگهغیگهغطمالطمهغسنهغیمههغطتللطنازنعیهفشهغسمابمازند)
مطمئنی فنشون نیستی؟!😅
عالی بود واقعا پستتتت💖💘
فقط سعی کن با ی فونت بهتر بنویسی یا ی رنگ بهتر چون قرمز تو تصویر زمینه مشکی خیلی خوب معلوم نمیشه✨
مرسییی سعی میکنم بهتر بشم💖
فرصت؟
عالییی✨
💖💖
راستی با اکانت دومم دنبالت کردم💖
پست اولم این نبود ولی خوب این پستم زودتر منتشر شد برای همین تعجب نکنین من که فقط همین پست دارم چرا گفتم خوش اومدین به یه پست دیگه😅😅