وقتی داشتم تست قبلی رو میساختم فکر نمیکردم بازخوردی داشته باشه ، اما وقتی دیدم عده ای براشون جالب بود گفتم یکی دیگه بسازم ..
شما یادتون نمیاد ولی یه زمانی اینجوری نبود که قابلیت برسی تست رو صفحه همه باشه و کاربرا بعد اینکه یه سری مراحلو گذروندن بتونن تست برسی کنن ... خب خیلی محدودتر بود .. قبلا میرفتیم تو بلاگ ، اصراررر میکردیم که تستچی توروخدا منو ناظر کن (اونموقع هنوز اسمش ممد نشده بود)... بعد اگه شانس میوردی و ممد میدید حرفاتو ، اونوقت با توجه به سابقهت و البته صلاحدید خودش ناظرت میکرد .. یادمه وقتی قابلیت برسی تست رو صفحه همه فعال شد ، همه ی تستا طی یکی دوساعت برسی شده بودن ، قبل از اون ۷ یا حتی ۸ روز توی صف برسی میموندن ... جوری شده بود که انگار سر برسی تست دعوا بود ، همه میخواستن زود برسی کنن که دست آورد بگیرن . .. *تستتو که ثبت میکردی اجازه ویرایش هم بهت نمیدادن ، ثبت نشده رو هوا برسی و منتشر میکردن😂*
شما یادتون نمیاد ولی یه زمانی تنها دستآوردهایی که داشتیم واسه برسی تست و "کاربر حرفه ای" بود ؛ بعد کم کم "پنجه طلا" و "بچه معروف" و ... اضافه شد ،، بعد اینشکلی نبود که مثل الان بزنن دستاوراشونو مخفی کنن ... اون زمان انگار ارزش همچین چیزایی خیلی بیشتر بود .. همه برای دستآوردا (بخصوص اونایی که برای "برسی تست" و "کاربرای حرفه ای" بود) سر و کله میشکوندن ؛ اصلا مخفی چیبود؟ به یکی میگفتی مسخرهت میکرد .. یجورایی انگار افتخار بود برای همه 😂💁♀️
شما یادتو نمیاد ولی یه زمانی هیچکدوم از این قابلیت های "نظرسنجی ، لیست منتخب ، اعلان ، مطلب ، مسابقه ، استوری ، اسلایس ، بازارچه ، گردونه شانس ، گفتگو های شخصی ، برنامه ریزی و ..." رو نداشتیم ، اگه اشتباه نکنم اول "نظرسنجی" و بعد "لیست های برگزیده" و "مسابقه و پیام ها(اعلان ها)" اضافه شد و بعد کم کم ، همشون اضافه شدن .. اگه به بچه های اونموقع میگفتی قابلیت گفتگوی شخصی و استوری به تستچی اضافه میشه ، حتما در جواب میگفتن مگه میشههه؟😂 *باور نمیکردن ، ارزو همه بود* تازه اونموقع یه قابلیت داشتیم که الان حذف شده به اسم "تست های مورد علاقه" اینشکلی بود که میتونستیم هر تستی که میخواستیم به عنوان تست مورد علاقمون انتخاب کنیم تا هروقت خودمون دلمون خواست بریم سراغش و گمش نکنیم *فقط برای خودمون مشخص بود و کسی دیگه نمیتونست ببینه*
شما یادتون نمیاد ولی یه زمانی کاربرای تستچی کلا به دو دسته تقسیم میشدن"کیپاپر/پاترهد یا کیپاپر/طرفدارهای میراکسل" در هرصورت ، کیپاپر بودن ... یعنی واقعا اینشکلی بود که ۹۵ درصد جمعیت تستچی طرفدار کیپاپ بود .. و اکثرا به خاطر همین هم وارد تستچی میشدن .. اون زمان تستایی مثل "به کدوم یکی از اعضای بیتیاس شبیه تری" و "داستانایی از بیتیاس" و "فکت از اعضا بلک پینک" و یه همچین چیزایی خیلییی زیاد بود ، واسه همین اکثرا طرفدارای کیپاپ میومدن تو سایت ..
شما یادتون نمیاد ولی یه زمانی کمتر از ۶ تا اسلاید مجاز نبود ، یعنی باید حتما ۶ تا اسلاید پر میکردیم تا بتونی تست بسازیم ؛ حتی اگه محتوای تستمونم کم بود دیگه مجبور بودیم اونو ۶ تا اسلاید کامل کنیم .. حتی نمیتونستیم برای تستا یا پروفایلمون پوستر بزاریم ، فقط میتونستیم یه عکس برای "پروفایل ، کاور تست و توی هر اسلاید" بزاریم .. بعد تازه دور پروفایلمونم نمیتونستیم مثلا مثل الان رنگ بزاریم یا قابشو تغییر بدیم ، فقط یه دایره ی ساده بود .. چیزی به اسم بیوگرافی ام نداشتیم حتی ..
شما یادتون نمیاد ولی یه زمانی خبری از لیست دوستان نبود ، تازه لایکِ کامنتا هم نبود ، اونموقع ها حتی لازم نبود حتما برای اینجا کامنتتو ثبت کنی اکانت داشته باشی ، خیلی راحت میتونستی بدون اکانت ، کامنت بدی ... تازه اون زمان اگه اکانتم داشتی ، اکانتا خیلی کشکی میپرید ... *قدیمیایی که منو میشناختن یادشونه من خودم یه اکانت خفن پروندم ..🚶🏻♂️* اکانتای خفن اونموقع اینجوری نبود که بالای سه هزارتا دنبال کننده داشته باشی و این حرفا ... اونموقع جمعیت کم بود ، همینکه بالای ۷۰۰ تا فالور داشتی ، دستاوردات زیاد بود ، تستات بالای ۱۰۰ تا بازدید میخورد ، همه میشناختنت یا تو بلاگ معروف بودی ، و اینکه ناظر تستا بودی خیلیییی چیز خفنی بود 😂 واسه همین اگه همچین اکانتی میپرید ، خیلی ناراحت کننده بود ..
شما یادتون نمیاد ولی یه زمانی ما تو تستچی باهمدیگه دوست و چمیدونم فرند و ازین حرفا نمیشدیم ؛ عاجی همدیگه میشدیم ..🥲😂 یعنی میرفتیم زیر پست همدیگه کامنت میزاشتیم که عاجی میشی؟ و بعدم انقدر باهم صمیمی میشدیم که نگو..😂😭 قبلنا همه چیز خیلی ساده تر بود ، تستچی .. آدماش ... حرفا و کارایی که میکردیم ، طرز فکرامون ، همه چیز واقعا ساده تر و احساس میکنم که دلی تر بود .. یعنی واقعی تر بود .. بنظرم هرچقدر که بزرگتر میشیم ... یا کلا هرچقدر زمان میگذره .. به اصطلاح همه چی راحت تر میشه .. اما در حقیقت همه چیز تازه سخت تره ... نه اینکه خواست خودمون باشه که سخت بگیریم ، ناخداگاه همه چیز توی این دنیا سخت میشه .. انگار طبیعت گذر زمان همینه ... واسه همینه که هیچی دیگه اون حس و حال و قشنگی سابقو نداره ..
اسلاید آخر🥲
🥲🥲
وایییی یادش بخیر اصلا خیلی خوب بوددد😭💘
ارههه خیلیییی😭😭😭
ای وای اونموقع من از داخل Iینستا پست میوردم میساختم 😂 بعد خیلی زیاد بودن نمیتونستم تنهایی یه ادمین از همین تستچی گرفتم تا یه مدت خوب بود بعد یهو رمز اکانتمو تغییر داد دیگه نتونستم واردش بشم اینقدر فشار خوردم وای.
اصلا یه موقع بود اسم تستچی آقای تستچی بود همه خبرنامه ها هم یه عکس آبی رنگی داشتن هر وقت هم دستاورد جدید میومد معمولا دو سه تا بود تو همونا اعلام میکردن.
یادش بخیر 😭😭😭😭😭😭
یهو میومدی سوپرایز میشدی بلاگ جدید از دست دادی
شتتت واقعا فشار داره اخهه😂
یه بلاگ داشتیم عکس تخم مرغ شکسته شده داشت😂یکی دیگه داشتیم باید تفاوت دوتا عکسو پیدا میکردیم 🥲🤣
اره دقیقاا
یادمه اونموقع چون کم بودیم و دیر به دیر کامنتا منتشر میشد ، کامنتای بلاگو به ۱۹ هزارتا رسوندیم از ذوق نمیدونستیم چیکار کنیم😂😂
یه اکانت داشتم که اگه نمیپرید الان شیش ساله بود
منم
دقیقا منم
تازه اونموقع یه قابلیت داشتیم که الان حذف شده به اسم "تست های مورد علاقه" اینشکلی بود که میتونستیم هر تستی که میخواستیم به عنوان تست مورد علاقمون انتخاب کنیم تا هروقت خودمون دلمون خواست بریم سراغش و گمش نکنیم *فقط برای خودمون مشخص بود و کسی دیگه نمیتونست ببینه
((((((((
الان شده زخیره شده ها
حاجی با این کامنتت واقعا در حق من لطف کردی
بخدا بیس بار نگا کرده بودم ندیدممم😂
الان رفتم دیدم چقد چیز میز اون تو از پنج سال پیش ذخیره دارم
دمت گرم
داشمی😭🩵🫵
😂😭❤🔥
وایی چقد دلم برای اون موقع تنگ شددد
(من خودمم یه اکانتم پرید اونم کاملا بی دلیل😂)
دقیقاااا انقد دلم میخواد یه بار دیگه برگردم به اون روزا😂
😂
آخیییی یادش بخیرررر 😭😭
😂😂🥲
تستچی اون موقع ها 🛐🛐🛐🛐🛐
دقیقاا
جوری که تعریف میکنید معلومه تستچی اون موقع هیچی نداشته😐💔
نه اتفاقا خیلی جو قشنگتری نسبت به الان داشت😂
قشنگ بوددد
مرسی ازت🤍