4 هفته پیش 29 اسلاید 167 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی ترسناک

نظرات بازدیدکنندگان (38)
  • عااااااالی بود
    لطفا همین جور به نوشتن ادامه بده
    موفق باشی!!!!!!!

  • واییی عالی. ولی عاقبت کارگاه هویج چیشد آخرش؟؟
    اینو نفهمیدم
    خیییییلی این باحالللل بودد🤩💜💜

  • بهترینی خیلی خیلی داستان هات عالی محشر هستن🥺

  • من آخرسر نفهمیدم چرا قاشق توی عکس ها ظاهر نمیشد ؟ چون خودش یه انعکاس بود ؟

    • طبیعیه که گیج بشی چون خیلی چیزا رو توی این پرونده توضیح نداده بودم.
      توی این پرونده قاشق یه موجود عادی نبود.
      درواقع حاصل یه اتفاق قدیمی بود، چیزی که بین خاطره و واقیعت گیر افتاده بود.
      برای همین:
      آدم‌ها می‌تونستند اون رو ببینند.
      می‌توانستند با اون حرف بزنند.
      حتی می‌توانستند حضورش را حس کنند.
      اما دوربین‌ها نمیتونستند اون را ثبت کنند.

    • آره تقریبا یه انعکاس بود.

  • وای خدا عالی بودد

  • تو چرا داری اینا رو میسازی؟
    من چرا دارم اینا رو با جدیت میخونم و دنبال میکنم؟
    کاش بفهمم...🤡

    • خودمم نمیدون_
      فقط یه شب حوصلم سر رفته بود🤡.

    • عالی اصلا_🤡
      هیچوقت فکر نمیکردم از داستان هویج و قاشق خوشم بیاد🤡
      راستی داداش موز هم بیار تو داستان هات...موز دوست دارم...

    • تو فکرش بودم دیشب_🤡

    • عالی_🤡

  • به عنوان کسی که علاقه ‌ای به ژانر ترسناک ندارم عاشق این شدم

    • ممنونممم😭💘
      بیشتر معمایی بود، فکر کنم باید میگذاشتمش توی دسته داستان.

  • باید کم کم فن پیج کاراگاه هویج بزنم😂✨

    • 😂😂
      فعلا دارم نسخه انسانی شو طراحی میکنم، مطمئنم کارواش میشه.

  • imageادی وین
    آفلاین

    عالی فقط یه سوال
    اگه هویج هم گیر افتاد پس چجوری برگشت و پرونده اردک رو باز کرد؟

  • imageShAh
    مشغول

    از شما چه پنهون توی پارت اول فکر نمی کردم قشنگ باشه
    بعد زیادی غافلگیرم کردی
    عالی بود ممنون

    • جدییی😲💘
      فکر میکردم بیشتر از نظر کاربر ها جنبه طنز داشته باشه تا معمایی

    • imageShAh
      مشغول

      نه خدایی خیلی معمایه

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.