این اطلاعات رو برای رفاقتات درجریان باش!
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
این اطلاعات رو برای رفاقتات درجریان باش!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
تستچیا فکرکنم یه سوتفاهمی پیش اومده باید بگم شفاف
من گفتم که کاری نکنین که وابستگی ایجاد بشه ، چون اگه ایجاد بشه دیگه مکانیزم دفاعیتون خیلی اذیتتون میکنه دیگه اصلا نمیتونید برسید سراغ رفاقت
درحال عادی بدک نیست هرچندوقت یک بار یکم مکانیزم دفاعی فعال باشه برای اینکه حواستونوجمع کنید.
یایکی هم هست مثلامکانیزمش چنان فعال میشه که رفاقت هم میکنه ها اما خیلی خیلی احتیاط میکنه ، درحالی کهمن نگفتم خیلی خیلی احتیاط کنید بلکه چند تا پیشنهاد هم دادم که چیکارا کنید و احتمالا بازم پارت بزارم ، دقت کنین به پست
خیلی زیبا و میفید
🙏🏻🌹
همه چیز به اندازه ، اینجوری نباشه که هیچ چیز رو نگیم یا همه چیز رو بدون پرده بگیم و قطعا به طرف مقابلمون هم بستگی داره اینکه ما چقدر میشناسیمش یا اون چه نوع آدمیه ، اگر اونجوری که ما درباره مشکلات یا هر چیز دیگه باهاش حرف میزنیم اون هم با ما مشکلاتش رو در میون میزاره ؟.
آره دقیقا فکرکنم توی پست یادم رفت ذکر کنم یا شفاف ذکر نکردم:)
مواردی که گفتی درسته در صورتی با احتیاط بیش از حد و افراط توشون باعث نشی رابطه طور دیگهای خراب بشه
بله مچکرم از به اشتراک گذاشتن دیدگاهتون🌹
امیدوارم ناراحت نشده باشی✨
دوستی که موضوعات اصلی صحبت ها روزمرگی و علایق سطحی باشه هم که اصلا بدرد نمیخوره بجاش بری با هوش مصنوعی صحبت کنی فایده بیشتری برات داره
دوستی باید عمیق و بر پایه اعتماد باشه نه با ترس و احتیاط زیاد
بیشتر کسایی که موضوعات عمیق رو درمیون گذاشتن ضربه های عمیقی خوردن. بله رفاقت های خوب نادر هم هست و البته من اونارو گفتم که طرف چنان ضربه نخوره که دیگهمکانیسم دفاعیش فعال شه بنده خدا دو کیلومتری ایم رفاقت هم فرار کنه چون از این موردا هم بوده
البته این نظر شماست و من به نظرت احترام میزارم اتفاقا موضوع مهمیه که نقد کنیم
اینکه کسی انقدر بترسه به بقیه اعتماد کنه و صمیمی بشه خودش نشونه فعال بودنه مکانیزم دفاعی ذهنه، دیگه نیازی به فعال شدن مجدد نداره که.
و با اینطور مکانیزم، هیچوقت رابطه عمیق و واقعی شکل نمیگیره چه برسه اینکه دوست خوب هم پیدا بشه.
✨✨🤝
در مورد نقطه ضعف و خانواده و مشکلات و...نگیم پس چطور اصلا قراره دوستمون رو بشناسیم و خودمون رو معرفی کنیم؟
بخش اصلی شخصیت آدما که آسیبزاست و مشکل ساز توی همین موارد هست و اگه ندونی و نگی آخر سر از همینا بیشتر آسیب میبینی
ریسک نگفتنش بیشتر از گفتنشه.
رفیق رو اگه بخایم نقاط ضعفش رو بدونیم باید تو موقعیت های مختلف بسنجیم و مشکل خانوادگیشون اصلا نباید جویا باشیم چون اسمش معلومه خانوادگی عه تا وقتی که به ما ضربه نزنه ، نقاط قوت که همون موقع آشنایی بیان میشه.
اون سنجیدن و فهمیدن این مشکل ها معمولا بعد حداقل دو ماه از شروع دوستی و ایجاد وابستگی توی یه دعوا یا اختلاف نظر خودش رو نشون میده و دیگه خیلی دیر شده برای فهمیدن
ولی اگه همون اول میدونستی شاید اصلا باهاش دوست نمیشدی و بعدش هم مجبور نبودی باهاش کات کنی و یه رابطه خراب شده دیگه به لیستت اضافه بشه