چند تا نقاشی از بنده ( ایده پست بدید😭😂 )
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
چند تا نقاشی از بنده ( ایده پست بدید😭😂 )
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
خیلی قشنگه 💫اون قورباغه پیکسلی من رو یاد استاردو ولی انداخت😅
آخی اره😂
بنده متوجه چیزی شدم
کاور شبیه scp the half cat عههه
آرهههههه
فقط با تفاوت اینکه مال یه بازی معروفه😂
چقدر خوب طراحی میکنی رفتی کلاس یا ذاتیه ماشاالله
وقتی بچه بودم کلاس، میفرستم
تا دوازده سالگی، بعدش دیگه خودم کشیدم😂
ماشاالله موفق باشی
بامی جون از نسل پیکاسویی؟
شاید🤫
پشمام
بله پشمات😀
جارو بیار جمعشون کنیم راهروی پستت زشت شد
راهرو پستم جدیدا از کلی پشم و برگ پر شده دیگه از تمیزکاری خسته شدم 😔
بیا امشب با اسی و ابی تمیزشون میکنیم غمت نباشه(اسی و ابی: اجنه های پستات)
یاخدا برادر فرزند ونگوگم هست؟!)*!*) #!*(
عاشقتموای با خدا پارتی داری
ای وای فکر نکن-😂
🤣💔
اخیی چه بامزههههه خوبن طراحیات سبک جالبی داری بامبو
ممنون🦈
توروخداا اینا رو بفرست موزه
مرسی🫡
🫂
یه پشم با ۳۷ تا ا و یه م
پشمااااااااااااااااااااااااااااااام
عالی😂
عالی بودننن😭🛐🛐🛐
مرسی🦈
عالیه ✨🩷
ممنون