4 هفته پیش 6 اسلاید 251 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی موسیقی

نظرات بازدیدکنندگان (16)
  • عامم،رفیق، اسم بندشون ارکتیک مانکیزه و اسم خوانندشون الکس ترنره

  • یکم فرق داره داستانش

  • هم داستانش هم خود موزیکش واقعا غمگین بود ...💔

  • 505 هم یه بخشیه توی راب⚡طه که اگه اشتباه نکنم یه جاییه که همه چیز خوب پیش میره ولی انگار یه چیزی کمه. و منظورش اینه که حاضره هرکاری کنه که به اون قسمت برگردن چون الان جدا شدن

  • عزیزم این داستانی که تعریف کردی واقعیت نداره و یه سریا توی تیکتاک و یوتیوب اینو ساخته بودن. ارکتیک مانکیز یه بند موفقه و خوانندش الکس ترنر زندان نرفته. این اهنگ ۲۰۰۷ خونده شده الان الکس ۴۰ سالشه پس سنش هم اشتباه در میاد.

  • واقعا کاش برگردم به قبل خوندن این پست
    (پست شما عالی بود سازنده‌ی عزیز منظورم چیز دیگه‌ایه😂💔)

  • راستی ادیت پستت عالی بود

  • چقد غمگین🥲

  • آهنگ مورد علاقم 🛐☪
    پستت خیلی خوب بود >>>

  • آهنگی که داستانش مثل متنش غمگینه ...

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.