بیا چیزایی رو بفهمیم🫠 اگه خواستی توی کامنت ها بگو نقابت چیه☺
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
بیا چیزایی رو بفهمیم🫠 اگه خواستی توی کامنت ها بگو نقابت چیه☺
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
بازم ازین تستا بذار🛐
چشم حتما دوست من🫠
به تست بعدیم سر بزن اونجا هم همچین تستی با موضوع چیزی گه هیچکس راجبت نمیدونه هست🫠
اینجانب جنگجوی آرام هستم با ۱۹ امتیاز .
❤❤
جنگجوی آرام
دقیق خودمم نمیدونم دارم با چی میجنگم ولی این تست واسم تلنگری شد که برم و ریشهی مشکل رو پیدا کنم. به شخصه حس میکنم که نیاز به کمک داشته باشم، ولی فرد مناسب و قابل اعتمادی دور و برم نمیبینم. واسه همین ترجیح میدم خودم باهاش روبهرو شم.
تو قهرمان نمایشی. همیشه میخندی، شوخی میکنی، بقیه فکر میکنن زندگیت مثل عکسه. ولی شب که تنها میشی، یه غم بزرگ رو زیر پتو قایم میکنی. دوست دارم بهت بگم: لازم نیست همیشه قوی باشی. گریه کردن هم اشکالی نداره، قهرمان.
رکورد گریه نکردن خودمو دارم میشکونم منظورت چیه😂😂🌚
انقدر نگهش ندار خودتو خال کن نیاز به هم صحبت داشتی من هستم درکت میکنم
۳. جنگجوی آرام (۱۵ تا ۱۹ امتیاز)
بیا بگیم... تو سختی کشیدی، ولی کسی نفهمید. لبخند میزنی، کمک میکنی، اما از درون داری میجنگی. شاید با مشکلات، شاید با آدمها، شاید با خودت. راستی، بعضی وقتا اجازه بده یکی به دادت برسه. حتی جنگجوها هم استراحت میکنن.
ترجیح میدم کسی نفهمه اینجوری بدتر نمیشه چرا باید وقتمو برای توضیح دادن به آدمایی که درکی ندارن طلف کنم😂
منطقیییی❤🩹
اینجوری اعصابم بهم میریزه ولی...
همشو تو خودت نریز🖤
ماسک شاد پشت غم (۱۰ تا ۱۴ امتیاز)
تو قهرمان نمایشی. همیشه میخندی، شوخی میکنی، بقیه فکر میکنن زندگیت مثل عکسه. ولی شب که تنها میشی، یه غم بزرگ رو زیر پتو قایم میکنی. دوست دارم بهت بگم: لازم نیست همیشه قوی باشی. گریه کردن هم اشکالی نداره، قهرمان
ببین گاهی دلیل ناراحتیمم نمیدونم آخه 😂
ماسک شاد پشت غم
دستت دردنکنه زحمت کشیدی 🌹 ✨💫
مرسی زیبا🙃
ماسک شاد پشت غم🙂
❤🩹❤🩹
۳. جنگجوی آرام (۱۵ تا ۱۹ امتیاز)
بیا بگیم... تو سختی کشیدی، ولی کسی نفهمید. لبخند میزنی، کمک میکنی، اما از درون داری میجنگی. شاید با مشکلات، شاید با آدمها، شاید با خودت. راستی، بعضی وقتا اجازه بده یکی به دادت برسه. حتی جنگجوها هم استراحت میکنن.
🎀🎀
۱. آدم روشنفکر تنها (۵ تا ۹ امتیاز)
تو اونی که ذهن پر از ایدههای نابی داری، ولی کسی به عمقش نمیرسه. توی جمعی، ولی واقعا تنها آدم اونجایی. بقیه فکر میکنن زیادی جدی یا ساکتی، ولی تو فقط منتظری یک نفر یه حرف حسابی بزنه. راستی، کتاب خوندن رو ول کن یه کم، برو پیادهروی هم خوبه 😉
من واقعا خیلی کتاب میخونم ، عالیییی بود ❤👏🏻
فدات شم خوشحالم که راضی بودی🎀
❤❤
منم