𝓩𝓞𝓟𝓗𝓐 صحبت میکنه:خبب سلام به یه پست زیبای دیگه خوش اومدید.(ببخشید تستی هست نوع پست نشد مطلب درست کنم)
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
𝓩𝓞𝓟𝓗𝓐 صحبت میکنه:خبب سلام به یه پست زیبای دیگه خوش اومدید.(ببخشید تستی هست نوع پست نشد مطلب درست کنم)
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
روز نازی داشتی پسسس🤍
فداتشممم مثل تو
کانون میری؟
منممم
آره منم میرمم
عالی بود 💞
راستی اگه واسه پستات از فونت های قشنگتر استفاپه کنی کاور پستات خیلی قشنگ میشه
من خودم چندتا فونت دارم اگه میخوای یه جایی بهم پیام بده برات بفرستم
Muffinsx
مرسی نینی باشه بهت پیام میدم
خیلی ها اسم ولاگ رو میزارن یک روز اکلیلی
خب نام ببر
من jump up 2 هستم
عزیزمم احساس نمیکنی یکمممم ولاگت شبیه پاپیون صورتیه؟ 😵
من ازش اجازه گرفتم که اول پستم رو اونطوری کنم
میدونم عزیزم ولی عنوانت؟
چب:))
ها؟
عالی عالی_🙆🏻♀🤏🏻
ممنون عزیزم
وایی عالیی بودد
راستی تو کلاس زبان ایران میری منم همینطوررر
ارهه کانون میرم منم
وایی چه باحال راستی ترم چندی من ترم Run 3
قابلی پلووو