خب میخوام بهتون توپایی معرفی کنم که داشتم به همراه مزایا و معایب
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
خب میخوام بهتون توپایی معرفی کنم که داشتم به همراه مزایا و معایب
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
راستی پست خیلی بامحتوایی بود، خیلی ایده ی خوبی بود من خوشم اومد ازش
MIKASA خیلی خوبه شاهکاره شاید اونی که گرفتی خوب نبوده ازینا که مثلا فقط ظاهرشون توپ والیباله؟!🤔
نمیدونم برای شما ساخت کجاست ؟
نمیدونم اونی که استفاده کردم مال کجان قشنگ دقت نکردم تو باشگاه از اونا استفاده میکنیم واقعا خوبه(اصلش ساخت ژاپنه) من خودم مولتن داشتم خیلی خوب بود دوسش داشتم البته بعد یسال پوستش کنده شد یدونه میکاسا فیکم بابم همینجوری از یه مغازه خرید افتضاح بود زود خراب شد ولی در کل میکاسا بهترینه تو باشگاه ازون استفاده میکنیم باید از فروشگاه ورزشی معتبر خرید
ساخت تایلنده برای من
منم یدونه میکاسای فیک داشتم
mikasa تا ابددددد>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
عالی بود واقعا
مرسیی
باز شدهههه
اره تازه دیدم