سلام اميدوارم خوشت بیاد و لایک کنی کیوت بدو برو تست پایین😉❤️
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام اميدوارم خوشت بیاد و لایک کنی کیوت بدو برو تست پایین😉❤️
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
سلامـــ خوبیــــد؟🎀
ــــــ🎀ـــــــ
مــــن تــــــوی تســتچی تـــازه کـــــار هستمــ🎀
ــــــــــ🎀ــــــــــ
میشـــــه دنبالـ کنــــید ؟ 🎀 مــنم دنـبال می کنـــــم و جزو اجیــام میـــکنــم 🎀
ــــــــــــــ🎀ـــــــــــــ
منــ فقــ یدونــه تستــ دارمـ میشه ایده بدید ؟🎀
ــــــــــــــــــــ🎀ــــــــــــــــــــ
خدافظ گوگولا 🎀
ــــــــــــــــــــــــــ🎀ـــــــــــــــــــــ
ادمیـــــن پیـــن ؟
ج چ : اینازال 😂😂
اولش اسم شد 😂😂😂
ج.چ ازتیپ
ج.چ : لدون : نودل😐 یا هرک یاه اذغ مامت : تمام غذا های کره ای😐 یا خودا😐من برم محو شم😐🚶
😂🤧
همه کامنت هارو میخونم تعداد زیاده نمیتونم همه رو پاسخ بدم ببخشید 😂🙏🏻فکر نمیکردم یه روز اینقدر کامنت بگیرم
عام پسر دیدیم بالاخره
ج چ کباب کوبیده هدیبوک بابک چی شد 😹
🤣ده خط نوشته شد که
همششششش درستت بوددددد
مخصوصن اسلاید 5 😂🥳
چالش: گاد تاه (هات داگ)
هدیبوک بابک 😂(کباب کوبیده)
نایس😂💕
دقیقا😹
ج چ : رامن = نمار😐😹
عجب😹
ینرواکام
ماکارونی
از تیپ
پیتزا
😂😂😂
چه همه پیتزا خور داریم ما🤣
عالی بود دقیقاً منو توصیف کردی😂❤
چالش: یکاتنک
به به سقیله رو برم 😂💕