👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻
9 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
عالی بود 🤪
من 13 تا 20 ساله هست رو حم 😁😐
ج، چ=دوست داشتم یه روح جدی و مهربون باشم 😊
یه سوال ⁉️ آجیم میشی کیوت گرل😍😉
وای خدا 30 تا 39 ساله کاملا درسته
ج چ :من به شخصه آیدلا بودن رو دوست دارم 🥟
یک سوال داشتم آجی میشی 🎀🧁
چرا که نه ....من یه آبجی دیگه هم دارم....چند سالته؟؟
سلام اونی جونم
من 30 تا39 سال دارم
چالش= اگه یه روح شکست ناپذیر بودین دوست داشتین چه شخصیتی داشته باشین؟؟؟(منظورم از شخصیت شیطانی و یا مهربون و یا هر شخصیتی که دوست دارین)
منم دوست داشتم میتونستم طی الارض کنم برم هر جا که دوست دارم .....مخصوصا فن ساین بی تی اس و استری کیدز و دوستداشتم نیمه مهربون ونمیه ی دیگه ام شیطانی باشه😈😈😈😈😈
ایول😈😈😈😈✊🏻✊🏻✊🏻🧑🏻✊🏻
۳۰ تا ۳۹ سال افرین درست بود
ممنون که تستم رو انجام دادی کیوت گرل 🧑🏻✊🏻🙂❤️