4 ماه پیش 9 اسلاید 159 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (26)
  • یکی یادت رفت
    من دزفول زندگی میکنم نمیدونم که اهواز هم اینطوری بود ولی
    افکورس که تو دل گرما برقا رو میبرن😂😂

  • imageNika
    خوشحال

    سلام هم شهری
    منم خوزستانی تم و تو اهواز متولد شدم و اونجا بزرگ شدم ولی نوجوانی ام رو تو شیراز دارم میگذرونم

  • دقیقا 🤣🤣🥵

  • تازگیا تهران بودم خیلی زیاد سرد بود و منم اهل خوزستانم

    • آره ماهم رفتیم تو برف قشنگ یخخخ زدیم واقعا نمیدونم چطوری تحمل میکنن ولی خوشبحالشون

    • واقعا

  • منم خوزستانیمم

    • پس همدردیم😃

    • بله بلهه😃
      تازه من آبادانیم وضع حتی بدترهه😭😂

    • نه والا اهواز خیلی بدتره😂🤌🏻

    • اصلا دوتاشون یه اندازه بدن🤣🤣

    • مایی که داریم راجب اینکه شهر کدوممون بدتره حرف میزنیم🤣🤌🏻

    • دقیقااا🤣🤣

    • 🤣🤣

  • وای بدبختینا😕☝🏻

    • آره دقیقاا. ندیدی هنوز چقددد بدبختیم

  • فقط خواستم قبل دیدن بگم بهتره اینارو تو قالب پست(مطلب)بسازی

    • وای مرسیی که گفتی. تازه فهمیدم بنظرم خودمم بهتره. حتما بعدیا رو مطلب میسازم بازم مرسی

  • کاملا موافق

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.