4 ماه پیش 5 اسلاید 404 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

تازه‌های دسته‌ی اطلاعات عمومی

نظرات بازدیدکنندگان (44)
  • فرصت😤🫵🏻
    *پین نکنی لولو میخورتت😦💔

  • البته هرکسی نظری داره ، ولی اخگری در خاکستر هم خیلی ریکشن منفی گرفته ، جلد یکش اون قدر بد نیست ، جلد دو که اسمش مشعلی در برابر شب هست ؛ ببین نمیگم چرته ، خسته کنندس اونجوری نیست که هی دوست داشته باشی بخونی ، فقط دوست داری تموم کنی ، توضیحات زیادی داره ، خط داستانی نسبتا یک نواختی داره .
    حالا بازم میگم این نظر من بود قصدم توهین نیست . هرکس سلیقه ای داره شاید شما خوندید خوشتون اومد.

  • با نظرات موافقم زیبا🎀
    تاج دوقلو ها به نظرم خیلی طول کشید و زیاد ارزششو نداشت

  • imageKimia سازنده
    برای ازادی
    | 8 دقیقه پیش
    چون من کاراواله رو نخوندم
    -
    باید اول کاراوال می‌خوندی، اشکال نداره حالا بخونش

  • @𝓽𝓸𝓶𝓲𝓮
    این کتاب هایی که معرفی کردی همه شون واقعا قشنگن و ارزش توجهی که گرفتن رو داشتنولی یه سری کتابای پرطرفدار و محبوب تو اینترنت هستن که خلاصه های قشنگی هم ازشون ارائه میشه ولی در واقعیت افتضاح به تمام معنا😭 و واقعا حیف پول و وقت و کاغذاینجانب زخم خورده هستم👍🌚
    ______
    دکمه حق ترین کامنت

  • عالی بود

  • روزی روزگاری دل شکسته چند صفحه-

  • عالییییی
    همشونو خوندم ، پیشنهاد میکنم رقبای الهی و سایه های میان ما رو هم بخونی
    بین کتاب های ترند فقط یکی رو پیشنهاد نمیکنم اونم اخگری در خاکستر ، مخصوصا جلد دومشششششش

    • منظورت چی-
      اخگری در خاکستر تو لیستمه،مگه چشهه😀💔

    • خودم از داستانش خوشم نیومده و نخوندم مرسی برای پیشنهاداتت

  • دختری که در اعماق دریا افتاد و کتابخانه نیمه شب بنظرم 100/10000 هستن🥰🙏🏻

    • باهات موافقم

    • دختری که در اعماق دریا افتادو میگن پایانش بازه😭

  • @ᗩᖇIᔕᗩ
    دقیقا یکیش پاستیل های بنفش
    ______
    حاجیی پاستیل های بنفش قشنگ بودد
    *دکمه احضار بابک🥰💔

    • نه خیلی چرت بود با عرض پوزش🗿🚬

    • بد بود واقعا👎🏻👎🏻👎🏻

    • نهخب ببین داستان کودکانح بودح🥰💞

    • کودکانه-☠☠☠☠☠

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.