4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
دوستان عزیز
به خاطر کامنتی که گذاشتم متاسفم.پاکش کردم و اینکه بگم اون موقع یکم عصبی بودم و نمیدونم چرا سر شما ها خالی کردم.
ممنون از نظراتتون.سعی میکنم بهتر باشم.😊😊😊
سلام پستت عالی بوددد
راستش پست من یکم شبیه پست شما شده … ساعت انتشارشون هم خیلی نزدیکه… اگه اجازه نمیدی پاک کنم🙏🏻
اشکال ندارد پاک نکن😊😊😊
بچه ها رفتیم پنچ سال پیش
ناظرمون ک///وره🥳
یکم با محتوا بسازی مشکلی نیستااا
مطمئنی؟
راست گفتیااااااا چند وقتیه جای بررسی بسته شده
@بستنی لاور
واقعا ؟؟
@Arminmc
به تست گفتی افتضاح یا به چیز های جدید تستچی؟اگه به تست گفتی چرا اومدی تو تست اصلا
______
به چیزهای جدید گفت
چه عجب یکی نظر بد نداد
جالب بود...امیدوارم یه چت بات هم اضافه کنن و قابلیت ساخت گپ
چه عجب یکی نظر بد نداد.
الان که ناظرا بررسی نمیکنن پس چطوری این پست تایید شده بعد خیلی از پستای بامحتوا رد میشه؟؟
اسلاید دو که خیلی وقته هست، بقیشون افتضاح.
و اینکه حتی پیاماهم مثل کامنتا بررسی میشن و دیگه حریم شخصی نداریم.
به تست گفتی افتضاح یا به چیز های جدید تستچی؟
اگه به تست گفتی چرا اومدی تو تست اصلا
نههه منظورم قابلیت های جدیدهههه😭😭
نمیدونم والا، خیلی مسخرست
پست خوبی بودش ولی اولا نباید همچین چیزی رو نباید پست کنی و باید اسلایس کنی ، دوما نباید قالب تست بسازی😭
🍎
درسته،
از اونجایی که حس می کنم تازه واردی، اینطور مطالب باید توی قالب پست ساخته بشه، و اینکه، به قول دوستمون این موضوعات رو باید اسلایس کنی، مگر اینکه موارد خیلی زیادی داشته باشی که منتشر کردنشون توی اسلایس ها، زمان زیادی بخواد😅
ولی بازم آفرین😊
@مینیونلیزا ۳ صبح
ممنون😊