سلام سلام آنی هستم و این پست راجب نوع امتحان دادن دخترا و پسرا ست البته قصد توهین ندارم بخدا
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام سلام آنی هستم و این پست راجب نوع امتحان دادن دخترا و پسرا ست البته قصد توهین ندارم بخدا
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
سلام از همه ممنونم که نظرشون رو به من گفتن و منو خوشحال کردن
همون طور که گفتم این پست جهت فانه و نمیخوام به دخترا و پسرا توهـ*ین کنم
خب درسته بعضی از پسرا خیلی درسخونن و دخترا بعضیاشون عین خیالشون هم نیست
فرصت توت فرنگی🍓
کامنت
وایی چه عالی
من که میدونم پسرا خیلی خرخونی میکنن ولی نمیتونم ثابت کنم🐛
عالی بود🤣😭
شاید موقع دبستان اینطوری بود؟
اسم این استیکر چیه روی صورت خانومی توی کاور؟
نمره بالا میگیرم خوشحال میشم کم میگیرم غمگین تنها چیزی هم که میبرم یک خودکار سادست
دخترم ولی پسرم💔