درود من برگشتم این پست خیلی ساده است و بیشتر دلیه پس اگه اونقدر خوب نبود شرمنده
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
درود من برگشتم این پست خیلی ساده است و بیشتر دلیه پس اگه اونقدر خوب نبود شرمنده
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
شاهکار شاهکار-
مرسی مرسی
ببین بعد از تموم کردن یه سری انیمه ها اینطور بودم که خب کلیشه میشد پایان قطعا کلی هست میگرفت ولی ما راضی به کلیشه هستیم وقتی این پایان رو میبینیممم
دقیقااا
وای ببین این به شدت حق هست
تنکیو
عالی بود ویووو😭😭
مرسیی هارو
عالیییی
مرسییی
وقتی بقیه میشینن مثل ادم یه انیمیشن با پایان خوب میبینن ما اوتاکو ها با انیمه خودمون رو ج*ر میدیم😂😂👍🏻👍🏻👍🏻
والا انقدر حرص میخورم😭😂
عالییی بود 🙃
مرسییی
وای ویووووو این قشنگترین چیزی بود که امروز خوندم اتفاقا اصلا اینطور فکر نکن مثل بقیه پستات بینظیر بود
مرسییی سانی قشنگم
عااااالییی بووود😭😭
مرسیییی😭💓
قربونت
عالیی😭💔
مرسیی😭😭