تو این پست یا کوییز قراره خودمو کاملتر معرفی کنم جهت اشنایی بیشتر شما 😀🙂 همراه باشید
بیوگرافی شخصی : نام : پارسا سن : ۱۹ شهر : همدان تاریخ تولد : ۲ خرداد ۱۳۸۵
اطلاعات تحصیلی: اخرین مدرک تحصیلی: دیپلم رشته : شیمی کاربردی دانشگاه : بوعلی همدان همین دیگه 😀😁 چیزی نمونده اگر باز سوال داشتید بپرسید 🤝🙂
اطلاعات شخصی - علاقه ای درس مورد علاقم : شیمی - زیست کشور مورد علاقم: آلمان - سوییس - نروژ - ایران شهر مورد علاقم : تهران - اصفهان - شیراز - برلین - هامبورگ - آمستردام - کبک - ونکوور - بن - کلن رشته مورد علاقم : شیمی - پزشکی - داروسازی - علوم اعصاب - شیمی دارویی - شیمی آلی ماشین مورد علاقم: m4 - Aventador - amg gt - Maybach-i8 - ( زیاده😁😀 اینا اصلی هان )
ادامه اطلاعات شخصی -علاقه ای کتابای غیر درسی مورد علاقم : ( خیلی مطالعه ندارم غیر درسی ) - شازده کوچولو - جهان در پوست گردو - داستان کوتاه معمایی ترسناک - جنایی دوست دارم کتابای درسی مورد علاقم غیر رشتم : اناتومی اسنل - فیزیولوژی گایتون - کتابای علوم اعصاب و پزشکی - نجوم - سری دامیز ( عالین) کتابای درسی مورد علاقم مرتبط رشتم : الی ولهارد و موریسون بوید - معدنی میسلر - عمومی سیلبربرگ و مورتیمر و ... ( زیادن بازم جا نمیشن 💔🙏🙂 )
پارت آخر اطلاعات شخصی - علاقه: فعالیت مورد علاقم : برنامه نویسی - بازی ( گیمینگ 🤩🎮🕹️) - مطالعه شیمی - دورهمی - جهانگردی - تنهایی - ارتباط با دوستان ژانر فیلم مورد علاقم: ترسناک - معمایی - رازالود - جنایی - اکشن - فیلم و سریال مورد علاقم : Breaking Bad - Dark - اسکویید گیم - و .... بازی مورد علاقم: لست اف اس - رد دد - فیفا - انچارتد - هیتمن 🤩👌 - و ... دیگع چیزی یادم نمیاد سوالی داشتید بپرسید 🙂😁💔
اخلاقیاتم : تغییر پذیرن خودمم خیلی نمیشناسم خودمو 😑😀💔😁 زود عصبی میشم - به دل نمیگیرم - جنبه شوخی بالایی دارم - میبخشم 💔🙂 ( البته همه چیزو نه ) - دیگع نمیدونم 😀😁 - از جاهای خلوت بیشتر خوشم میاد تا شلوغ ( از جاهای شلوغ هم خوشم میاد بسته به شرایط و موقعیت 🤝) چیزایی که بدم میاد: خیانت - دروغ - عشق ی طرفه - جنگ و دعوا - ادم های دورو - فیلم های موزیکال 😁 - دروس بی منطق و مسخره مدرسه و دانشگاه - چیزایی که خوشم میاد : شیمی - اهنگ و موسیقی - ماکارونی - پیتزا - قورمهسبزی - همینا بودش ازین کاملتر نمیشد دیگع 😁😀🤝 ممنون که همراه بودید تا اینجا ببخشید چیزی جا افتاد 💔🥲 سوال داشتید کامنت بپرسید 🙏🙏
بهبه بیو گذاشته این دوست بزرگوار!
تا ابد دوست خودمه باتشکر👻
چون بنظر میاد میاد به اناتومی علاقه داری میپرسم ... فکر میکنی بهترین کتاب برای مطالعه اناتومی چی باشه ؟ و فکر میکنی کدوم برای اناتومی تطبیقی مفیدتره ؟ :)
آناتومی اسنل خیلی کامل و عالیه خودم ترجیحش میدم
برای قسمت علوم اعصاب میتونی از علوم اعصاب کندل استفاده کنی برای درک بهتر
اطلس آناتومی نتر هم خیلی خوبه تصاویر عالی داره
اناتومی گری هم شنیدم خوبه ولی خیلی نمیدونم چطوره
هدفت چیه ؟ برای المپیاد میخوای یا یادگیری و علاقه خودت یا واسه پزشکی؟
بهبه شهر ما رو دوست داریی؟!(شیراز)
ارههه خیلی قشنگه 😃🙂🔥🤝
ممنونمم
خردادی 💖،از آشناییت خوشبختم منم خردادیم
خیلیم عالی منم همینطور 🙂🤝❤
سلام....خوشحال میشم اشنا شیم
سلام حتما با کمال میل 🤝🙂
میتونی چند تا کتاب نجوم بهم معرفی کنی خیلی دنبالشونم . مجوم به زبان ساده رو خریدم 2 سال طول کشید ولی اصلا ساده نبود یه 500 صفحه ای بود بگذریم . اگر تونستی زحمتت نیست به من چندتا کتاب نجوم معرفی کن با تشکر از شما .
من خودم راستش علاقه دارم 🙂🤝😀 ولی خیلی نمیشناسم کتاب و اینا تخصصا رو نجوم باشه فقط دو تا کتاب میشناسم که خودم مقداری شو خوندم و شنیدم که خیلی کتاب های معروف و خوبی هستن ولی بیشتر فیزیک است
یکی جهان در پوست گردو ( اثر استیون هاوکینز)
یکی Cosmos اثر carl sagan هست فوق العاده است این رو حتما بخون
کتاب های رشته Astrophysik رو سرچ کن و پیدا کن یا از هوش مصنوعی بپرس برای پایع معرفی میکنه بهت حتما 🤝🙂 بازم ببخشید
برای نوروساینس و شیمی بگی زیاد کتاب میشناسم و مطالعه کردم ولی نجوم رو نه خیلی
جهان در پوست گردو رو خوندم ولی بقیه رو نه . ممنون ازت الان میرم میبینم
اره اون خیلی کتاب خوبیه
خوبه خواهش میکنم کاری نکردم موفق باشی 🤝🙂
برکینگ بد تا ابد محشره
واو رددد ریدمشن عالیه..نظرت راجب کمبت و اساسنزکرید چیه؟
و خوشبختم برار✨
برکینگ بد رو دستش نمیاد 🤝🤝🙂🙂
رد دد شاهکار که خسته کننده نمیشه
کامبت بازی کردم با دوستان و اینا ( اصلا بلد نیستم و حرفه ای نیستم ولی قدیما تیکن خیلی بازی میکردم ) بازی قشنگیه
اساسینز کرید شاید باورت نشه ولی هیچکدوم بازی نکردم تا حالا با اینکه میدونم گیم شاهکاری است الان تازگی نصب کردم و اساسین بلک فلگ هست خیلی محشرع 🤝
مرسی همچنین 🤝🤝🙂🙂
یکی برکینگ بد یکی قرار از زندان..
کالاف با پلی استیشنم حتی محشر تر از گوشیه درست مث کمبت ..ولی حتما بازی کنی دستت میاد چی ب چیه
اساسنزکرید یکم تاریخیه ولی درعین حال محشر
عالی
🤝🤝
چه خوشگل بود مثل خودت ...
ایشون دوست منهههه 😆
💔🙂😁 مرسی لطف داری همچنین 🤝🙂
🌌🌌🌌🌌🌌