با لایک کامنت و دنبال هاتون من طنز کده ی سوم هم می سازم 😆😁😊 بریم کلی بخندیم 🐾
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
با لایک کامنت و دنبال هاتون من طنز کده ی سوم هم می سازم 😆😁😊 بریم کلی بخندیم 🐾
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
عالیییی بود مردم از خنده🤣
چالش: فرد رو نجات میدم
عاااااالی بوووود 🤣🤣🤣🤣 امبریچ رو میکشتم
بلعخره این همه آدم داوطلبان اونو نجات بدن
یکیم باید باشه بقیه ی کارارو بکنه دیگه 😂😂😂
فرد رو نجات میدم امبریج ارزش اینکه بخوام برای کشتنش فرد رو بندازم دورنداره(یعنی امبریج ارزش کشته شدنم نداره
هیچکدوم
جرررررررر نخ و سوزن داری؟
فرد رو نجات میدم 😃😃
خیلی خوب بود😂
جواب چالش:فرد رو نجات می دم😁
عالی بود .
امبریج ارزش مردنم نداره پس میرفتم فردو نجات میدادم . حتی موقع مرگ فرد من اشکم دراومد 😭
عالی
چالش : فرد رو نجات میدادم
عالی
فردد
منم همین طور 👌