شاید برای شما هم پیش اومده باشه البته بیشتر در کودکی دچار بیماری سختی شده باشید و احساسات عجیبی بهتون دست بده حس کنید که خیلی کوچیک شدید و یا برعکس خیلی بزرگ شدید و خلاصه حالات عجیبی بهتون دست بده اما آیا فکر میکنید این تجربه غیر قابل توصیف رو فقط خودتون داشتید؟ خیلی های دیگه هم این تجربه رو داشتن ، در ادامه با من همراه باشد
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
چرا من بدون هیچ تب یا مریضی ای توی ببچگی این سندرم رو داشتم؟
عالی
ممنون
کاسیشیر🥰
ولی چون زحمت کشدی یلایک و کامنت میذارم
اینجا خبری از آزادی بیان نیست 🥰
یهو سه تا تیک نخوره😂
باید حواست به خودت باشه دیگه😂
از آخرین بار که اینجوری شدم حداقل یک سال میگذره، خیلی حس مزخرفیه
ممنون، عالی بود♥
اره
خواهش میکنم
من هنوزم این جوری میشم وای نه با سردرد همراهه نه با تب :|
دکتر برو حتما
😅اونقدر شدید نیستش بعضی وقتا میشه
عالییییی
میشه پست کاربر های تستچی اگر کشور بودن و خانواده خوشبخت کیم رو برسی کنی
عالی بچه ها به سر به اکانتم بزنید
لطفا من تازه وارد تستچی شدم
دختر خالم:
وا من هنوز اینجوریم حس میکنم خودم و خونه کوچیکیم
ای بابا چرا من هر سری که تب میکنم توهم میبینم
بیشتر اوقات کوچیک شدم اعضای بدن مخصوصا دست بهم دست میده
تجربه جالبیه