اینارو نتونی جواب بدی عجیبه اگه خودم سوتی دادم توی کامنتا بگو منم پین میکنم
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اینارو نتونی جواب بدی عجیبه اگه خودم سوتی دادم توی کامنتا بگو منم پین میکنم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
همه ی سواات از آزمون میان ترم مدرسم بود☠
تعداد پاسخ صحیح9
تعداد پاسخ غلط1
درصد صحیحشما به 90% درصد سوالات پاسخ درست دادید
راضیم🤷🏻♀💅
کلاس دهمم ولی چهار از ده شدم😂
آفرین
اگه از جایی جز ذهنت استفاده نکردی
تعداد پاسخ صحیح
7
تعداد پاسخ غلط
3
درصد صحیح
شما به 70% درصد سوالات پاسخ درست دادید
عالی بود
دارم فعل است نه دوست دارم
هشتمم
.....
نه تاش درست بود فقط......
اسلاید پنجم یک جملست .
به نام خداوند جان آفرین سخنم را آغاز میکنم .جان آفرین صفته برای خدا .
شاید هم حرف من درستباشه هم حرف تو
به نام خدایی که جان آفرین است سخنم را آغاز میکنم
حالا تو فکر کن یکی بیشتر درست جواب دادی
از لحاظ ادبی حرف شما کاملا غلطه . من از استاد ادبیاتم پرسیدم و گفت که یک جملست ، و بعد برای پست شما کامنت گذاشتم .
من فقط خواستم بگم که قبل ساختن تست اول از درستی چیزی که داری توی تست قرار میدی مطمئن باش بعد بزارش .
اومدم بگم دیدم گفتی
میشه یکی لطفا 1000 امتیاز برام بزنه لطفا خیلی نیاز دارم
نتیجه
آفرین خوبه
مهم نسبتش به سنه
تعداد پاسخ صحیح6
تعداد پاسخ غلط4
درصد صحیحشما به 60% درصد سوالات پاسخ درست دادید
_______
سن؟... 16🤡
اشکال نداره زبان مادری مهمه حرف زدنشو بلد باشی
کلاس چندی؟ تو کامنتا بگو، سن که خجالت نداره
تعداد پاسخ صحیح4
تعداد پاسخ غلط6
_____
هشتم🤡