اینا نتونی جواب بدی عجیبه
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اینا نتونی جواب بدی عجیبه
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
به خواطر سوتی که داده بودم ببخشید
چون شب بود و خوابم میومد خودم اشتباه محاسبه کردم
و ماشالا به اونایی که اشتباهمو گرفتند
دمتون گرم
134-45=?
— جواب درست 89 میشه
بزار حدس بزنم
کلاس ششمی؟
اگه حدسم درست بود بگو
تعداد پاسخ صحیح6
تعداد پاسخ غلط1
درصد صحیحشما به 86% درصد سوالات پاسخ درست دادید
نه من هفتمم حواسم نبود یکی رو با پایینیش جابه جا دم
یه سه تا سوالشو حل کردم فهمیدم چقدر سخته بابا من کلاس چهارمم چه میدونم این چیزا چیه انتظار نداشتممممم
داداشش من شیشمم چه میدونم رادیکال و و x و هرچیزی چیه://
البته اگر اشتباه نکنم به اون معادله هه معادله درجه دو نمیگن
اینو یکی دیگه هم پرسید
گفتم منظور از درجه دو یه مرحله بالا تر از معادله قبلیه است
وگرنه خودم میدونم درجه دو میشه توان دو دار
خب همچین مفهومی تو ریاضی هست وقتی میدونی هست درستشه که از اصطلاح دیگه ای استفاده کنی
شیشم نیستم نهمم
اون سوال تفریقه غلط بود که البته خودت فهمیدی
درست زدم همه رو🥳 ولی اعتراف میکنم معادله درجه دو بخش کوچیکیش شانسی بود😅 ۱۰۷ بدست آوردم، نزدیک ترین گزینه رو زدم😁
من یه چیزی فهمیدممممم، ۱۰۷ فقط y بوده، یادم رفته باید x+y رو بدست بیارم😅
۵ تا درست داشتم و کلاس پنجم هستم
همش درست بود
جواب درست اون تفریقه میشه ۸۹
و اینکه درست حدس نزدی...
ششم نیستم