8 ماه پیش 6 اسلاید 670 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی اطلاعات عمومی

نظرات بازدیدکنندگان (76)
  • از سنجاب یا خرگوش هم بساززززز
    من جفتشو دارم (البته سنجابه مال مامانمه)
    عالیییییییییی بوددددددد

  • @کیاااا🤪

    من دوتا پرنده دستی دارممممم وایی من هر جا پیشی،می‌بینم میرم نازش کنم سگا هم یسریشون خیلی اهلی و نازن

    ________
    حیوونا رو دوس دارم اما چه کنم میترسم
    الان که دارم فکر میکنم میبینم از خرگوش و سنجااب و جوجه نمیترسم از سنجاب. یه کوچولو میترسم🫡

  • @کیاااا🤪

    پرنده؟ گربه؟ سگ ؟

    __________

    وای مثل س.گ از سگ میترسم گربه هم چندشم میشه پرنده هم ترسناکه یهو پرواز میکنه یعنی انقدر که از پرنده میترسم ذز اژدها نمیترسم😂😂

    • من دوتا پرنده دستی دارممممم وایی من هر جا پیشی،می‌بینم میرم نازش کنم سگا هم یسریشون خیلی اهلی و نازن

  • @کیاااا🤪


    این عکسا که ناز بودن..عب نداره خب بالاخره هر کی از یکی میترسه.

    ________
    درسته اما به هر حال من خیلییییییییی از حیوونا میترسم فرقی نمیکنه مارمولک باشه یا هر حیوون دیگه ای 🥴🥴🥴😊

  • عالییییییی بودددددد اما من حتی از عکسشم میترسم🫡

    • این عکسا که ناز بودن..عب نداره خب بالاخره هر کی از یکی میترسه

  • فقط منم یاد مولک افتادم ؟؟؟

  • imageINFJ
    مشغول

    سمندر مکزیکی هم حیوون بامزه و عجیبه

  • آقا مورد علاقه ی خودمو میگم حیوون بعدی ماره یا لاما؟

  • حیوون بعدی گوزن باشد؟

  • منی که از مارمولک میترسم😂🥲
    ولی بازم پستت قشنگ بوددد🤌🏻

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.