6 سال پیش 15 اسلاید 21,844 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (73)
  • من معمولا دیگران رو دلداری میدم‌اما خودم ونمیتونم 😭😭😭😭 میترسم افسردگیم بعدا کار دستم بده من خیلی زودرنج هستم و خیلی زود عصبانی میشم اون لحظه که عصبانی میشم ممکنه هر کاری کنم که بعدش پشیمون میشم ! 😭 ولی من معمولا دیگران و سعی میکنم آروم کنم و خوب دلداریش میدم اما من😭😭😭😭

  • دارم بعد ۴ ماه تست و میدم ببینم این بار چی در میاد
    چون من ۸۵ درصد افسردگی دارم !
    چند ساعت پیش تست دادم و همشون بالای ۸۱ درصد بود و خود افسردگیم ۸۵/۲ درصد بود ولی من میگم ۸۵
    رندش میکنم 😞!
    و شدیده !
    من معمولا حوصله درد و دل ندارم اما بعضی وقت ها با دوستم درد و دل میکنم چی بزنم ؟

  • شما:افسردگی خفیف
    مشکلی نیست خیلی راحت قابل درمانه
    به این سایت یه سر بزن. زیادی غصه نخور?

    من: حالت خوبه؟
    من همه ی سایت ها میگن افسردگی شدید دارم بعد میگی خفیفه؟
    خودم هر روز گریه میکنم هر روز وهر شب وهر ساعت وهر دقیقه و هر ثانیه بیشتر مواقع تنهام و خوشم نمیاد با کسی. دردو دل کنم و خیلی کم پیش میاد لبخند بزنم وچند نفر باعث شدن که غمگین شم ولبخند وازم گرفتند وتازه همین الانم این ونوشتم گریم گرفت وکلی چیز دیگه که شخصیه
    با این حال به نظرت من افسردگی خفیف دارم؟

    • واییی 😢

  • فقط میخواستم مطمئن شم با اینکه نیدونستم مثبت میشه :)))))

  • افسرده ام. تازه افسرده شدم

  • افسردگی خفیف
    خودمم میدونستم
    لازم نبود تست بدم

  • ۱۲۰ امتیاز افسرده

  • من واقعا نمیدونم چمه واقعا نمیدونم کل روز یعنی از 24 ساعت حداقل 18 ساعت خوابم. خیلی غذا میخورم. با همه چی گریه میکنم واقعا دلیلشو نمیدونم چرا یهویی اینطوری شدم؟ من خیلی خوشحال بودم نمیدونم چرا اینجوری شدم. برای فرار از واقعیت همش خوابم، فیلم میبینم، اهنگ گوش میدم. تو گوشی میچرخم. اخه چرا؟

  • افسردم:)
    میدونستم افسردم
    این حالمو دوس دارم میدونم دنیا هیچ جوره قشنگ نیس:)))

  • افسردگی خفیف

    بله؟ همه جا میگه افسردگیت شدیده فقط اینجا میگه خفیف دارم دیوونه میشم حتی یه بار خیلی بد با خانوادم دعوا کردم از خونه گذاشتم رفتم هرکی که داشتم ترکم کرده نمیتونم دوستی داشته باشم به خاطر اخلاق سگیم مادرمم میگه انقد اخلاقت خرابه نمیتونی حتی با کسی حرف بزنی

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.