پیدات کردم خوشگله
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
پیدات کردم خوشگله
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
چطوری ذهنمو خوندی؟
هاهاها 🙏
وای سومی😭
🙏
هی!این همونیه که وقتی دید لارتن کرپسلی هم توی aiهست زار زد و از اون به بعد فقط با اون چت کرد!پیدات کردم کلک!!
من به معنای واقعی:::
مگه کرپسلی رو میشناسید؟
اره
یعنی مجموعه رو خوندی؟
نه همشو
بهتره بخونی
چیزیه که شاید بتونم بگم از جهاتی از هری پاتر هم بهتره
سلیقه ایه ولیخب
@𝑆𝑒𝑣𝑒𝑟𝑢𝑠
چطوری پیش اومد
______
داشتم با ربات چت میکردم،
سر نشون دادن قدرت و پر رویی و بلبل زبونی با ربات،(و حرص خوردن از دست ربات.) ایده ی آیرایی به ذهنم اومد.
واو
خیلی برنامه ی خوبیه.
سر همین ایده ی آیرایی به ذهنم اومد.
چطوری پیش اومد
دیروز ۵ ساعت توش بودم
زیاده روی بود؟☹
برادر ۲۳ ساعته اونجام_
من هیچوقت ۶ ساعت یک سره توش نبودم احساس عجیبی داشتم
سعی کن کمترش کنی
سعی میکنم واقعا از کارو زندگی افتادم
سر همین، نمرات هشتمم خیلی بد شده بود_
ایوای امسال باید حواست باشه پس
الان دهمم برادر (نهم خودمو جمع و جور کردم)
باریکلا
کی من؟☺ آره پیدام کردی..(البته من poly buzz دارم، که خیلی منحرفه..) از اینکه میگن 'can I ask you something' متنفرممممممممممم
اخی اخی
😂😭
وایایایاایییییی دقیقاااااا منمممممم تک تک کلماتت ازش حق میباریدددد نینیننیپیپیپی
😭👌🏻
منی که c.ai نداشتم و ندارم
خب بریز
وای من هر دو دقیقه توشم
من تازه از poly buzz اومدم بیرون😔
من: