10 ماه پیش 7 اسلاید 1,093 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (63)
  • اسلاید سه خیلی منطقی نبود ولی خب اگه ایرانیا آیدل بشن با موج عظیمی از هیتای نتیزن های کره ای رو به رو میشن چون کره ای ها به شدت نژادپرستن و اگه شما معیار زیبایی کره رو نداشته باشید یا شبیه کره ایا نباشین که اصلا آدم حسابتون نمیکنن در رابطه با اسلاید آخر هم واقعا آهیون ایت گرل نسل پنجه الا فقط بخاطر ویژوالش معروف شده ولی آهیون هم ویژوال فوق العاده ای داره هم استعداد بیش از حد

  • اس سه درد داشت

  • ولی از نظر من همه اعضای بیبیز آیت گرلن همشون هم خوب رپ میکنن هم ووکال میخونن هم دنس میرن
    حق نیست؟ 👈👉

  • آهیون صددرصد ایت گرله نسل پنجه و هیچکی نمیتونه تغییرش بده

  • اسلاید سه رو قبول ندارم درسته هر کاری تو ایران بخوای بکنی تا دم مرگ میری ولی دلیل نمیشه تلاش نکنی و ممکنه یه روز بلاخره این طرز فکر مسخره از بین بره که ایرانی ها نمی تونن ایدل شن

    • مسخره؟ مسخره واقعی اینه که از توهمات بیان بیرون بعضیا!

    • حقق هر ایرانی اگه واقعا استعداد داشته باشه میتونه آیدل شه

  • هیچوقت یه ایرانی نمیتونه آیدل بشه...
    چون یه ایرانی لیاقتش خیلی بیشتر از این حرفاس💪🏻

  • من کیپاپر نیستم ولی یه ایرانی و دیده بودم که رفته بود کره و ایدل شده و بود پسر بود و حتی یه دختر هم دیدم پس میشه اگه بخوای و تلاش کنی میتونی

    • معروف هم شدن؟ جز ایرانیا کسه دیگه ای حمایتشون کرد؟ دختره کلی از طرف خود ایرانیا هم هیت گرفته بود کمپانیای بیگ فورم ایرانی قبول نمیکنن چون به ضررشونه بقیه کمپانیام معروف نیستن

    • درسته هیت خورده ولی یه روزی ممکنه معروف بشه طوری که تو سرتاسر جهان طرفدار داشته باشه. هیت چیزیه که عادیه و هرکسی تو شروع کار داره . جنی رو یادت نیست کل هیت گرفت😭🌸

    • تازه‌شم ممکنه یه کمپانی عقل کل پیدا شه که برای سود این ایرانیا و قبول کنه هر اتفاقی ممکنه بیوفته که قابل پیش بینی نیست🤝🏻

  • اضافه میکنم که ممکنه ایدل ایرانی تو کره محبوب نشه(مثل همه ایدلای غیر کره ای) ولی تو اینترنشنال ممکنه محبوب شه چون ایران اونقدرا که فکر میکنین تو جهان منفور و اینا نیست و مردم میدونن که چه کشور قشنگیه

  • اسلاید 3 رو مخالفم، حقیقتا چون تاحالا نبود دلیل نمیشه نباشه،دلیلشم اینه که خانواده های ایرانی معمولا سخت قانع میشن و یا اصلا نمیشن و یا خود طرف استعداد کافی نداشته، کمپانی هایی هستن که بدون توجه به ملیت و با توجه به استعداد کاراموز میپذیرن، مثلا یمدت کیپاپ ایدل تایوانی نداشت، غیر ممکن بود؟ نه بعدا جویی توایس دبیو کرد و شد پرطرفدار ترین عضو گروه

  • عالیبود🌷

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.