6 سال پیش 10 اسلاید 11,990 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (66)
  • آدرین بخاطر اینکه باباش گفت نباید با مری باشی یا اصلا بگم شکست ع.ش.ق.ی خورد شرور شد نه بخاطر اینکه فهمید باباش هاکماث بوده

  • من عاشق کاگامی ام کی بهش میگه سوسک ژاپنی

  • تستت عالی بود فقط از یه چیزی جوش آوردم
    من طرفدار آدرینم و آدرین احمق نیست لیدی باگه که احمقه هر دفعه کت بنده ی خدا رو ناراحت میکنه

    • منم طرفدارشم خو پر واقع روش کراشم ولی لیدی هم خیلی مقصر نی چون عاشق ادرینه و نمیخواد بهش خیانت کنه ولی نمیدونه ادرین همون کیتیه 😐💔

  • کاگامی زشت بیریخت 👹👹

    • بسیار منطقی🙂😺💪🤝

    • فالوت کردم فالوم کن

  • والا به خدا کاگامی زشت نجس

  • من با ادرین و کاگامی پدر کشتگی دارم

  • اسم کوامی اسب کالکی نه کاووکی

  • خیلی مرینت رو دوست دارم

  • آدرین احمق نیست کاگامی به مرینت خیانت کرد مثل سانست شیمر که در اکواستریا گرلز به توایلات خیانت کرد اما در کل خوب بود

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.