با توجه به شخصیتت، تو چه کتابی زندگی می کنی؟؟ نکته: اولین تستمه، امیدوارم اگه اشتباهی بود ببخشی
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
با توجه به شخصیتت، تو چه کتابی زندگی می کنی؟؟ نکته: اولین تستمه، امیدوارم اگه اشتباهی بود ببخشی
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
در چه کتابی زندگی می کنی؟ به لیست کتاب بخونیم افزوده شد.
توسط fadia
ممنون✨
در چه کتابی زندگی می کنی؟ به لیست کتاب هام💜💗 افزوده شد.
توسط 🎐DREAMER🍜
مرسیی🩷
در چه کتابی زندگی می کنی؟ به لیست روانشناسیجات 🧠🎀 افزوده شد.
توسط MoTaHaRe
مرسیی🫠🩷🩷
فرصت؟
تو در کتاب عروس دریایی نوشته ی الی بنجامین زندگی می کنی♡
باید برم بخونمش 🤏🏻
حتما بخونش. خیلی قشنگه✨
چشممم💕
تو در کتاب عروس دریایی نوشته ی الی بنجامین زندگی می کنی♡
با سوزی همراه شو و بهش کمک کن تا گذشته رو جبران کنه و با هم درباره ی عروس های دریایی، این موجودات زیبا و خطرناک، تحقیق کنید.
می تونی مهمون لحظه های شیرینی که سوزی و فرنی کنار هم بازی می کردند بشی🤍
این کتاب رو خوندی؟؟
اره اره خوندم زیادی قشنگ بود💜💗
عالی بودددد
چه خوبب
مرسی که نظرت رو گفتی🩷
فدات💗🌸💜
آنی شرلی ام...
همین الان دارم جلد دومشو میخونم:)
به به✨
جلد دومش خیلی خوبه
عالی بود خسنه نباشیی✨
توی کتاب عروس دریایی نوشته ی الی بنجامین زندگی میکنم
مرسیی🤍
منم همینطور
کتاب موردعلاقمه
تو در کتاب عروس دریایی نوشته ی الی بنجامین زندگی می کنی♡
با سوزی همراه شو و بهش کمک کن تا گذشته رو جبران کنه و با هم درباره ی عروس های دریایی، این موجودات زیبا و خطرناک، تحقیق کنید.
می تونی مهمون لحظه های شیرینی که سوزی و فرنی کنار هم بازی می کردند بشی🤍
این کتاب رو خوندی؟؟
__________
نخوندمش حیح
اگه فرصت کردی بخون
در کتاب عروس دریایی نوشته ی الی بنجامین زندگی می کنی♡ با سوزی همراه شو و بهش کمک کن تا گذشته رو جبران کنه و با هم درباره ی عروس های دریایی، این موجودات زیبا و خطرناک، تحقیق کنید. می تونی مهمون لحظه های شیرینی که سوزی و فرنی کنار هم بازی می کردند بشی
_________
عالی بود ناظر بودم
عه مرسی عزیزمم🤍