امید وارم خوشتون بیاد قشنگام
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
امید وارم خوشتون بیاد قشنگام
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
فرستت؟
خیلی خوب بود😂
ما تو یوکوهاماییم اگه هر روز یه جا منفجر بشه عادیه🙂
ای جرررررر
بچه ها نظر بیشتر بدین تو سری بعدی بزارمتون
ما تو یوکوهاما زندگی میکنیم
کل مشکلاتمون سر اینه که رییس آژانس کاراگاهی 2 تا اکس داره(موری و فوکوچی)
ما تو یوکو هاماییم به لیست انیمه افزوده شد.
توسط Kari✨️
مرسی قشنگ💓
ما تو یوکو هاماییم به لیست اولین لیست جودی🌷🤡 افزوده شد.
توسط りムノ丂リ ★
مرسی قشنگ💓
ما تو یوکوهاما زندگی میکنیم، لیمو میبینیم فرار میکنیم *اشاره به کاجی
ما تو یوکوهاما زندگی میکنیم، پلیسامون نقش کشک رو بازی میکنن
برادر خیلی حق گفتی
لطف داری برادر😔
ما تو یوکو هاماییم به لیست 🌸چیز های جالب🌸 افزوده شد.
توسط چویا سان
مرسی قشنگم💓
نه ببخشید ایکولای هستم
گوشی زمین ۴ ساله
آکولای هستم سوالی دارین؟