استودیو موجانگ
موجانگ در سال ۲۰۰۹ توسط مارکوس پرسون، ملقب به «ناچ»، تأسیس شد. پیش از تأسیس موجانگ، پرسون به عنوان توسعهدهنده مستقل مشغول کار بر روی پروژههای مختلف بود. اما الهامگیری از بازیهایی مانند «اینفینیمینر» و «دورف فورتس» باعث شد تا او شروع به طراحی و توسعه یک بازی جدید کند. این بازی، که بعدها به «ماینکرفت» تبدیل شد، در ابتدا یک پروژه کوچک و مستقل بود که هیچکس فکر نمیکرد به این اندازه موفق شود.
موجانگ در ابتدا به عنوان یک استودیو کوچک فعالیت میکرد و اکثر کارهای آن به صورت فردی یا توسط گروهی کوچک از افراد انجام میشد. اما به مرور زمان، با موفقیت روزافزون «ماینکرفت»، موجانگ رشد قابل توجهی یافت و تبدیل به یکی از استودیوهای معروف و معتبر در صنعت بازیسازی شد. موفقیت «ماینکرفت» باعث شد تا موجانگ به سرعت به یکی از نمادهای بازیسازی در سراسر جهان تبدیل شود.
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اگر پسندیدی، لایک کن و به سازنده انرژی بده!
23 لایک
ماینکرفت >>
اگه ماینکرافت نبود، من الان رو کره ی زمین نبودم🤨😐
اگه ماینکرافت نبود ، من الان در کره زمین نبودم😐
عالی بود
ماینکرفت 🛐♾️
موجانگ>
تازه فهمیدی؟
منظورت چیه؟
2025 - 2009