نورومارکتینگ: علم و هنر تأثیرگذاری بر ذهن مصرفکننده است. درواقع، نورومارکتینگ پلی میان مغز و بازاریابی است که رازهای پنهان تصمیمگیریهای ناخودآگاه مشتریان را آشکار میکند. پس با من همراه شوید تا با این موضوع جالب بیشتر آشنا شویم. و حتی شاید بتوانید از آن در فروش محصولات استفاده کنید.
نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی، ترکیبی از علوم اعصاب، روانشناسی و بازاریابی است که به تحلیل رفتار مصرفکنندگان از طریق مطالعه مغز و واکنشهای عصبی آنها میپردازد. این حوزه به شرکتها کمک میکند تا نیازها، خواستهها و تصمیمگیریهای ناخودآگاه مشتریان را بهتر درک کنند.
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اگر پسندیدی، لایک کن و به سازنده انرژی بده!
8 لایک
تو چارسو دیدم گفتم لایک کنم ، حمایت بشه
مرسی کلی💛
پستت خیلی خوب بود♥️🫂
امیدوارم در آینده یکی از بهترین کاربر ها بشی☺️👍🏻
اگه میشه لطفا به پست و اسلایس های منم سر بزنید🙃🤍
بک هم میدم😉🤯
ادمین زیبارو پین؟☺️🫂
درخواست بده ویژه بشه
درخواست دادم 💛