بهدرستی گفته شده است که «زمان و جزرومد، منتظر هیچکس نمیمانند». همه افراد برای موفقیت در همه جنبههای زندگی خود، باید اهمیت زمان را درک کنند. افرادی که وقتشان را تلف میکنند، در خلق شخصیت خود ناکام میمانند. درنتیجه، مدیریت زمان را میتوان کلید موفقیت در کار و زندگی دانست. در این مطلب، دربارهی مدیریت زمان و اینکه چگونه زمان را مدیریت کنیم، صحبت خواهیم کرد
مدیریت زمان چیست؟:مدیریت زمان، یعنی زمان خود را بهطور مؤثر به فعالیتهای مناسب اختصاص دهیم. مدیریت مؤثر زمان، به افراد اجازه میدهد تا بر اساس اولویتهای خود، فاصلههای زمانی خاصی را به فعالیتهای خاصی اختصاص دهند. بهعبارت دیگر، اینکه چگونه زمان را مدیریت کنیم یعنی اینکه از وقت خود، به بهترین شکل استفاده کنیم، زیرا وقت همیشه محدود است
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اگر پسندیدی، لایک کن و به سازنده انرژی بده!
19 لایک
جالب بود ✨
ممنونم💞
مثل همیشه عالییی 💘💪🏻
مرسی💞
فرصت
نیستی
خیلی عالی و جالب بود
ممنونم💞