1 سال پیش 5 اسلاید 575 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (19)
  • رنگ درونت سبزههههه
    رنگ سبز به عنوان یک رنگ آرامش بخش است .تو که رنگ درونت سبز هست معمولا از طبیعت، سکوت و پایداری لذت می‌بری و به وجود آورنده صلح و آرامش هستی.😉
    رنگ مورد علاقه ام هم سبزه چقدر خوشحالم

  • رنگ درونت صورتیههههه💖💖
    رنگ صورتی نماد عشق بی قید و شرط، محبت و
    مهربانی، بخشش، امید، آرامش، مراقبت است.،تو که رنگ درونت صورتیه باید بگم که تو دوست داشتنی، مهربان، سخاوتمند و بسیار حساس هستی.تو به همه عشق می ورزی و در برابر افراد دیگر احساس مسولیت میکنی.😜😜
    یه ذره از خوبیاتو به منم بدهههه😂
    واقعا یعنی آنقدر خوبم🥲

  • رنگ درونت سبزههههه
    رنگ سبز به عنوان یک رنگ آرامش بخش است .تو که رنگ درونت سبز هست معمولا از طبیعت، سکوت و پایداری لذت می‌بری و به وجود آورنده صلح و آرامش هستی.😉
    به منم ارامش بدهههع😅😅

    حاجی امروز مامانم بیاد میخوام باهاش دعوا کنم بعد تو میگی ارامش؟
    من کل روز های سال رو ارامش ندارم

  • ۲۴۰

  • رنگ درونت سبزههههه
    رنگ سبز به عنوان یک رنگ آرامش بخش است .تو که رنگ درونت سبز هست معمولا از طبیعت، سکوت و پایداری لذت می‌بری و به وجود آورنده صلح و آرامش هستی.😉
    به منم ارامش بدهههع😅😅

  • این پیام فقط جهت حمایت از شما میباشد🥲🖤

  • رنگ درونت صورتیههههه💖💖
    رنگ صورتی نماد عشق بی قید و شرط، محبت و
    مهربانی، بخشش، امید، آرامش، مراقبت است.،تو که رنگ درونت صورتیه باید بگم که تو دوست داشتنی، مهربان، سخاوتمند و بسیار حساس هستی.تو به همه عشق می ورزی و در برابر افراد دیگر احساس مسولیت میکنی.😜😜
    یه ذره از خوبیاتو به منم بدهههه😂
    مجموع امتیاز شما
    220 امتیاز


    وایییییییییی

  • دادا بیا من بهت خوبی میدم
    همیشه ساده لوحم این خوبیا برای تو نخواستم

  • رنگ درونت صورتیههههه💖💖
    رنگ صورتی نماد عشق بی قید و شرط، محبت و
    مهربانی، بخشش، امید، آرامش، مراقبت است.،تو که رنگ درونت صورتیه باید بگم که تو دوست داشتنی، مهربان، سخاوتمند و بسیار حساس هستی.تو به همه عشق می ورزی و در برابر افراد دیگر احساس مسولیت میکنی.😜😜
    یه ذره از خوبیاتو به منم بدهههه😂

  • عالی بود به تست و پستای منم سر بزن

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.