امروز قراره کاور بسازیم🥸🍰
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
امروز قراره کاور بسازیم🥸🍰
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
واییی خیلی خوشگلن💖
خب، برم درست کنم🚶🏻♀️
من درست کردم مامانم گیر داد
وااا، چرا عشقم؟ 😭🤨🍞
پسر بود😂😂
یه سوال اون دایره هه که عکس فیلیکس توشه برای اویز اونو با چی درست کردی
با رزین، اول رزین ۱و۲ میگیری با قالب سیلیکونی و پرینت عکس و اگر هم دوست داشته اکلیل، بعد رزین ۱ رو میریزی و بعد هم۲ بهتره ۱ بیشتر بریزی تا زودتر خشک شه و محکم تر باشه خوب هم میزنی تا حباب روش ایجاد شه، بعد کف قالبتو اکلیل میریزی و یکم رزین بعد عکس مورد نظرتو میزاری و دوباره رزین میریزی و تمام تا ۱۰ ساعت حداقل خشک میشه، برای اینکه عکست معلوم باشه دیگه روش اکلیل نریز. 👼🏻🍞😼
🤩🤩🤩🤩💖💖💖💖 چه خوب
ایدت خیل خوب بود
مرسییییی🫂🫂🫂🫂
من از راهنمای گردشگری جند تا عکس برداشتم اسممو کنارش نوشتم اونم خوشگل شده
عرر
کاور شفاف ندارم حوصله خریدنم ندارم☹
عالیه🤓🌚
من قاب گوشیم عکس ته یانهههه
قاب گوشی قبلیمم عکس ایلیت بود
حتما خیلی نازهههه😭🤏
بک بده
قاب من آیلیته ولی متاسفانه روی صورت وونهی چرک گرفته😂💔
عاخی😂💔
نهههههه😭
من انجام دادم خیلی قشنگ شد
💓🫂🫂🫂🫂🫂🫂💓