5 سال پیش 18 اسلاید 1,410 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (61)
  • آقا ، جمع کن بریم خارج
    اینجا اصلا جای خوبی نی

  • آی قلبم❤️‍🩹
    🚶🏻‍♀️

  • من کلاس پنجمی هستم و به نظرم مدرسه های ایران خوب هستا ولی یکم سختگیری میکنن البته برای پسر ها راحت تره چون نه مقنعه دارن نه مانتو بلند من همه چی مدرسه های ایران رو دوست دارم حتی ورزش های صبحگاهیشون و امید وارم امتحان ها هم حضوری بشن تا اون بچه های کلاسمون که دارن تقلب میکنن براشون درس عبرت بشه ولی واقعا در حد دخترا نامردی کردن تو کشور های خارجه دخترا با دامن و بولیز خوشگل مدرسه میرن وای اینجا باید لش ترین و مسخره ترین لباس دنیا رو بپوشی 😣😣

    • منی ک همچنان تقلب میکنم *

    • اها

  • خیلی مدرسه بییخوده.جملات خیلی حقی گذاشته بودی😭

  • آه😐
    من جوابشونو میدونم ولی حرف بد داره پس بیخیال میشم😐

  • آقا در مورد اولی شما زبان بلد نباشی در جامعه بی سواد هستی به این خاطر

    • آبجی شما تو لندن زندگی نمیکنی که اینجا ایرانه .پس اگه اینگلیسی بلد نباشی اونقدر چیزی نمیشه

    • عزیز انگلیسی زبان بین‌المللیه کامپیوتر لپ تاپ موبایل همه زبانشون انگلیسیه و الان من خواهرم مهندس آی‌تیه میگه اونجا اگر زبان بلد نباشی یک بی سوادی ایرانی هستیم ولی دلیل نمیشه جلوی پیشرفتمون رو بگیریم ❤️ این نظر بنده

  • واقعا چرااااااااا اَه از مدرسه های ایران متفرم
    کاش ما هممون تو شهر ها و کشور ها ومدرسه های که می‌خواستیم تحصیل میکردیم مصلا من مدرسه های پاریس رو میدوستم🤤😍

    • من عاشق مدرسه های برلینم😃😃🌟

    • من یاشاسین ایران

  • امتحانات برای من مجازی بود

  • ببین........کلا مدرسه چیز بیخودیه😂

    • درود بر شرفت

    • 😐😐😐😐😐😐
      مدرسه بیخوده؟

  • دقیقا مخصوصن تو اسلاید ۱۵

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.