2 سال پیش 10 اسلاید 287 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (12)
  • ج چ : چند روز پیش تو مدرسه یه اکیپ از دوستای وحشی دارم
    یکیشون باهامون قهر بود
    بعد گفتیم من مثلا باهاتون قهرم
    بعد اونیکه باهامون قهر بود
    مخشو زدم بعد دوا الکی شد بد یکدفعه
    زدم زیر خنده براش ماجرارو تعریف کردم ولی اشتی کردیم😂😅✌👍

  • از اس5 فاصله بگیر مثل اریل🧜🏼‍♀️ لالت میکنه

  • عالی بود 👌
    ج چ : یادم نمیاد 😅

  • یکی بهم از سختی‌های زندگیش می‌گفت و منم خواستم دلداریش بدم و گفتم "به خوdکشی اصن فک نکن"
    طرفم گفت "مگه من حرفی از خودkoشی زدم؟؟؟ اصن اگه تو نمیگفتی به فکرش نمیوفتادم" و اینا
    واییییییییییی از خجالت آب‌ شدم اون موقع

  • عالی بودن.❣
    من سوتی زیاد دادم؛ ولی یکیش رو میگم.
    من کلاس زبان اینگلیسی میرم و موقعی که کلاس آنلاین داشتم، بلند بلند حرف زدم و حواسم نبود که میکروفونم بازه😂 دوبار. یه بار، میکروفون باز بود و من گفتم:((مامان! من برگشتمممم!!!)) و معلمم هم گفت:(( خب آوا میکروفونت بازه ولی خوش برگشتی.😂))
    یه بار دیگه هم، میکروفونم باز بود و پشت سر معلم زبانم گفتم که:((معلم من اصلا به من اهمیت نمیده و فقط بچه‌های خرخون رو دوست داره.)) همون لحظه وقتی فهمیدم میکروفونم باز بوده، از خجالت آب شدم و زدم زیر گریه.😂

    • سوتی دومت خیلی بد بوده یه بار اینطوری شدم داشتم کنار همکلاسیم پشت سر معلم حرف میزدم
      معلم توی کلاس بود نمیفهمیدم معلم اونجا چی کار میکرد همه چیو شنید از خجالت می خواستم آب شم

    • 🫢وای

  • نمدونم

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.