لذت ببرید
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
لذت ببرید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
دو دقیقه نمیر ببینم من چطور ادمیم
پدرسسسسسسسگ عشقش به درد عمش میخورد زد رید تو موهام😑😑😑
عالی بود❤
مرسی که انرژی میدی رفیق! 🌚❤
‹;
زیبا بود:)
نظر لطفته! 🐈❤
من چی که موهام صافه
فک کنم معشوقی نداشتم
همدردی میکنم باهات 🌚💔
موهام فر درشته🤧
منی که اکثر وقتا دستام یخه
اس ۸: یعنی الان کاراکترهای انیمه ای دارن بهم فکر می کنن؟😐
هوممم ترجیح میدم چیزی نگم 🌚
🗿👍
اس۶:من مو فرفری که معشوقه ای ندارم🥹
تو زندگی قبلی منظورشه
والا شلتس من اگه باشه تو زندگیه قبلیم نداشتم😂
لحظه آخری فر کردم اومدم😭😂
عالیه🤩
@کله هویجی😼🥕
والا شلتس من اگه باشه تو زندگیه قبلیم نداشتم😂
لحظه آخری فر کردم اومدم😭😂
____
به برکت همین زندگی قسم 😂 ما سینگل به گور میمیریم
من خودم ۲۳ تا دوصپصر دارم،فقط خودشون نمیدونن!
بله،درست فک کردی...اسکیز،بنگتن،تی اکس تی،رابرت،تام و دنیل رو میگم🤩
منم دستام خیلی یخ میکنه
مثه خودمی! منم توی هر موقعیتی دستام یخه 😅
من برعکسم تو هوای برفی هم دستام مث شوفاژ عه😶
@♡Mitsuri♡
من برعکسم تو هوای برفی هم دستام مث شوفاژ عه😶
_______
یه سوال تاحالا شده از دستات مثه بارون عرق بریزه؟ 🌚💔
چون من همین مشکلو خیلی وقتا دارم
منم وقتایی که دستام سرد نیست اینجوریم😅
فرصت ، عالی بود