ولی تاداشی.....
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ولی تاداشی.....
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
عالی بود✨️🥲
وای چقدر سرش گریه کردم ...این نشون میده بعضیا لیاقت کمک و مهربونی رو ندارن 🙂
@☻️中原長屋☻️
عزیزم وقتی برای پستی مینویسی موهطاوا یعنی یک پست بی ارزش هست و این قلب سازنده رو میشکنه🙂❤️🩹
______
چرا گریم گرفت
اووو خوداااا قربونتتت برممممم مهربونممممممم
خدا نکنه عزیزم🙂✨️
اممم...ببخشید یادم رفت بجای شیبوساوا گفتی بهت چی بگم؟
لوئیس
قربونت برمممممممممممممممممممممم
مرسی که گفتی
خدا نکنه خورشید زیبارو با قلب جواهری✨️
وای بلاخره یک نفر لقبمو گفتتت
خدا کنه عزیزمم
خدا نکنه
ایشالا زنده بمونی و پیشم بمونی
وای قشنگممم
❤✨️
قشنگ بود
@☻️中原長屋☻️
عزیزم وقتی برای پستی مینویسی موهطاوا یعنی یک پست بی ارزش هست و این قلب سازنده رو میشکنه🙂❤️🩹
______
چرا انقد مهربونی؟
اون بهت بی احترامی کرد و تو با مهربونی جوابشو دادی
چطوری انقد مهربونی؟
نمیدونم......شاید چون حوصله ی دعوا ندارم
با من آماده شید بریم لین.ک پستو به بلاگیون بدیم 😦🎀
🦋🕊✨️
هعی....نصف بچگیم با این کارتون گذشت
هعی...
محتوا نداشت حقیقتا🫶🏻
به امید پست های بهتر⭐😉
برای کامنت ممنونم
بی محتوا
منظورت پستاته؟؟
ممنون که کامنت گذاشتی🙂❤️🩹